درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 21:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43231صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیپنجشنبه، 8 خرداد 1399 - 09:58
چگونه می توانید از محتوا برای تکمیل بازاریابی ایمیل استفاده کنید
بازاریابی ایمیل با محتوای عالی، روشی موفق و مقرون به صرفه برای جذب و حفظ مشتری است. در حقیقت، بازاریابی از طریق ایمیل بدون داشتن محتوای خوب، امکان پذیر نیست.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| محتوای خوب نوشته شده، ستون فقرات یک استراتژی بازاریابی موفق ایمیل است. همچنین  یک عنصر اساسی است که از تلاشهای بازاریابی پشتیبانی می کند:


1. ایجاد یک لیست ایمیل


شاید شما وقت زیادی را برای تهیه محتوای ایمیل صرف کرده باشید. با این وجود، اگر نتوانید به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا کنید یا به اندازه کافی از آن ها برای تبلیغ برند خود استفاده کنید، در واقع هیچ کاری برای تجارت شما انجام نشده است. خوشبختانه تکنیک های زیادی در اختیار شماست تا بتوانید در این زمینه از آنها استفاده کنید. یکی از این روشها، ایجاد لیست دقیق ایمیل است که شامل تمام اطلاعات تماس ضروری است.

2. لیست مخاطبان خود را بخش بندی کنید


تهیه پیش نویس محتوای ایمیل که فرد خاصی را هدف قرار می دهد ضروری است و می توانید با بخش بندی لیست ایمیل این کار را انجام دهید. با بخش بندی مخاطبان خود با توجه به علایق، جنسیت، سن یا موقعیت مکانی، می توانید یک تجربه ایمیل عالی را ارائه دهید.

3. خواسته ها و نیازهای محتوایی مخاطبان خود را بشناسید


اکنون می دانید که ایمیل های شخصی، راهی مطمئن برای تقویت رشد برند است. دانستن پاسخ سؤالات زیر به شما کمک می کند تا اولویت های آنها را ارزیابی کنید. علاوه بر این، همچنین به خوانندگان شما کمک می کند تا رابطه خود با برند را مدیریت کنند.

- به چه موضوعاتی علاقه مند هستند؟
- کدام نوع محتوا را بیشتر دوست دارند؟ یک متن ساده، اینفوگرافیک یا یک فیلم؟

- چند بار دوست دارند ایمیل های شما را دریافت کنند؟ روزانه، هفتگی یا ماهانه؟


4- پیام، متعهدانه و مرتبط با صنعت باشد


اگر مراحل 1 ، 2 و 3 را که در بالا به آنها اشاره کردید، دنبال کرده اید، ایجاد یک پیام قانع کننده و مرتبط دیگر کاری خسته کننده نخواهد بود. از آنجا که شما می دانید مخاطبان شما چه چیزی را از شما می خواهند، و اکنون نوبت شماست که محتواهایی را که مورد علاقه آنهاست، تولید کرده و اعتماد آنها را جلب کنید.

5- مخاطبان خود را به طور مکرر خوشحال کنید


مخاطبان خود را با تنظیم و تولید مطالب جذاب و مفید به هر طریقی شاد کنید.

6. به طور مرتب مخاطبان را برای بهبود نرخ فروش هدایت کنید


خب، شما این مراحل را به خوبی انجام داده اید اکنون زمان آن رسیده است که آنها را برای بهبود نرخ فروش هدایت کنید. این جایی است که کمپین های ایمیل وارد عمل می شوند. این امر نه تنها به شما در برقراری ارتباط با مخاطب هدف کمک می کند بلکه باعث تقویت روابط آنها با نام تجاری می شود.


به طور خلاصه


بازاریابی ایمیل با محتوای عالی، روشی موفق و مقرون به صرفه برای جذب و حفظ مشتری است. در حقیقت، بازاریابی از طریق ایمیل بدون داشتن محتوای خوب، امکان پذیر نیست.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد