درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 03:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43157صفحه نخست » خبر یکجمعه، 2 خرداد 1399 - 11:22
رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز: باید خبرنگاران و روابط عمومی دستگاه‌های دولتی نسبت به معرفی شهرستان استفاده کنند
امام جمعه مهریز گفت: برخی اداره‌های شهرستان برای کار روابط‌عمومی در مجموعه خود اهمیتی قائل نیستند، این وضعیت به اطلاع‌رسانی و تبیین عملکرد نظام برای مردم و انعکاس آن در رسانه‌های گروهی ضربه می‌زند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| امام جمعه مهریز گفت: برخی اداره‌های شهرستان برای کار روابط‌عمومی در مجموعه خود اهمیتی قائل نیستند، این وضعیت به اطلاع‌رسانی و تبیین عملکرد نظام برای مردم و انعکاس آن در رسانه‌های گروهی ضربه می‌زند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز پنحشنبه به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطاعات ( ۲۷ اردیبهشت الی دوم خرداد ) در آیین تجلیل از ۶ نفر مسوولان روابط عمومی های فعال شهرستان افزود: حضور مسوول روابط عمومی در نهادها و ادارات برای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی ضروری است.

وی ادامه داد: مسوولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی وظیفه دارند با تهیه مطالب و بیان عملکرد مجموعه خود مردم را به طور دقیق و شفاف در جریان خدمات نظام با وجود تمامی مشکلات و تحریم‌های دشمنان قرار دهند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز با بیان اینکه مسوولان شهرستان باید بیش از گذشته به پست روابط عمومی و انتخاب فردی مناسب در این مسوولیت اهمیت دهند، تصریح کرد: توسعه هر شهر وابسته به فعالیت رسانه‌ها و تلاش روابط عمومی‌هاست.

محی‌الدینی اظهار کرد: مسوولان روابط عمومی ها از تمام ظرفیت‌ها به خصوص فضای مجازی و ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی برای انعکاس خدمات نظام و انقلاب اسلامی به مردم استفاده کنند.

همچنین فرماندار مهریز گفت: معرفی ظرفیت‌های منطقه با شیوه مناسب و جذاب، وظیفه روابط عمومی اداره ها و نمایندگان رسانه‌های گروهی است که در این خصوص منطقه هنوز به درستی از آن بهره نبرده است.

رضا زارع زاده مهریزی افزود: باید خبرنگاران و روابط عمومی دستگاه‌های دولتی با استفاده از همه امکانات نسبت به معرفی شهرستان در ابعاد مختلف برای توسعه و جذب خیران و سرمایه‌گذاران استفاده کنند.

وی اظهار کرد: بهره‌گیری از فضای مجازی و به روز بودن خبرنگاران و مسوولان روابط عمومی ها از شیوه نوین کارها کمک‌ می کند تا به نحو مناسب در راستای معرفی ظرفیت‌ها و تبیین عملکرد دولت و نظام موفق باشند.

در این مراسم از مسوولان روابط عمومی آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان، منابع طبیعی و آبخیزداری ، بیمارستان، دفتر امام جمعه و بهزیستی با لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

مهریز ۶۰ دستگاه اجرایی و ۱۰ خبرنگار دارد که با روزنامه ها، خبرگزاری ها ، پایگاه های خبری و رسانه های محلی همکاری دارند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد