درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43133صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 1 خرداد 1399 - 12:01
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت: روابط عمومی‌ اصلاحگر، اخطار دهنده و مشاور امین سازمان است
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: روابط‌عمومی‌ اصلاح گر، اخطار دهنده، مشاور امین و سیاست گذار سازمان است و برای این امر باید علاوه بر استعداد ذاتی به دانش سازمانی و علم روز مجهز باشد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: روابط‌عمومی‌ اصلاح گر، اخطار دهنده، مشاور امین و سیاست گذار سازمان است و برای این امر باید علاوه بر استعداد ذاتی به دانش سازمانی و علم روز مجهز باشد.
 
 به گزارش شارابه نقل از آی هینا، طاهر موهبتی در مراسم بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی که به صورت ویدیو کنفرانس با کارکنان ستاد و مسئولان روابط عمومی ادارات کل بیمه سلامت کشور برگزار شد، افزود: آموزش در حوزه روابط عمومی از اهمیت بسیاری برخوردار است و با وجود آنچه عده ای می پندارند صرف هزینه در بخش نه تنها ایجاد هزینه نیست بلکه به معنى سرمایه گذاری برای آینده نیز بحساب می آید.
 
 وى ادامه داد: اگر چه بحث استعداد ذاتی در یک نیروی روابط عمومی نقش تعیین کننده دارد، اما در نتیجه افزایش آموزش و مهارت می توان به افق های بالاتری دست یافت.
 
 وی با تاکید بر اینکه در هر بخش اگر نیاز به آموزش وجود دارد باید انجام شود اظهار کرد: امروزه روابط عمومی دیگر یک علم محسوب می‌شود و کوچکترین سهل انگاری در این حوزه می تواند عواقب نامطلوبی در پی داشته باشد.
 
 مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با تاکید بر ضرورت تجهیز همکاران روابط عمومی ها به دانش سازمانى بیان کرد: در روزگاری که همه کارها تخصصی شده است باید به دانش روز هم مسلط بود.
 
 وی همچنین موضوع خلاقیت در روابط عمومی را در انجام بهتر امور سازمانی بسیار تعیین کننده دانست و گفت: این‌که مطالب با چه روش و قالبی به مخاطب منتقل شود از اهمیت فراوانى برخوردار است.
 
 موهبتی با اشاره به پوشش اجباری بیمه سلامت و اجرای پروژه‌هایی مثل نسخه نویسی الکترونیکی که نیاز به تغییر رفتار در جامعه دارد، بیان کرد: وقتی فعالیت های مطلوب و مناسبی در بخش های مختلف کشور انجام می‌شود، روابط عمومی‌ها هستند که باید این اقدامات را اشاعه دهند و تبلیغ، تبین و تشریح کنند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد