درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 02:43   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43133صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 1 خرداد 1399 - 12:37
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت: روابط عمومی‌ اصلاحگر، اخطار دهنده و مشاور امین سازمان است
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: روابط‌عمومی‌ اصلاح گر، اخطار دهنده، مشاور امین و سیاست گذار سازمان است و برای این امر باید علاوه بر استعداد ذاتی به دانش سازمانی و علم روز مجهز باشد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: روابط‌عمومی‌ اصلاح گر، اخطار دهنده، مشاور امین و سیاست گذار سازمان است و برای این امر باید علاوه بر استعداد ذاتی به دانش سازمانی و علم روز مجهز باشد.
 
 به گزارش شارابه نقل از آی هینا، طاهر موهبتی در مراسم بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی که به صورت ویدیو کنفرانس با کارکنان ستاد و مسئولان روابط عمومی ادارات کل بیمه سلامت کشور برگزار شد، افزود: آموزش در حوزه روابط عمومی از اهمیت بسیاری برخوردار است و با وجود آنچه عده ای می پندارند صرف هزینه در بخش نه تنها ایجاد هزینه نیست بلکه به معنى سرمایه گذاری برای آینده نیز بحساب می آید.
 
 وى ادامه داد: اگر چه بحث استعداد ذاتی در یک نیروی روابط عمومی نقش تعیین کننده دارد، اما در نتیجه افزایش آموزش و مهارت می توان به افق های بالاتری دست یافت.
 
 وی با تاکید بر اینکه در هر بخش اگر نیاز به آموزش وجود دارد باید انجام شود اظهار کرد: امروزه روابط عمومی دیگر یک علم محسوب می‌شود و کوچکترین سهل انگاری در این حوزه می تواند عواقب نامطلوبی در پی داشته باشد.
 
 مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با تاکید بر ضرورت تجهیز همکاران روابط عمومی ها به دانش سازمانى بیان کرد: در روزگاری که همه کارها تخصصی شده است باید به دانش روز هم مسلط بود.
 
 وی همچنین موضوع خلاقیت در روابط عمومی را در انجام بهتر امور سازمانی بسیار تعیین کننده دانست و گفت: این‌که مطالب با چه روش و قالبی به مخاطب منتقل شود از اهمیت فراوانى برخوردار است.
 
 موهبتی با اشاره به پوشش اجباری بیمه سلامت و اجرای پروژه‌هایی مثل نسخه نویسی الکترونیکی که نیاز به تغییر رفتار در جامعه دارد، بیان کرد: وقتی فعالیت های مطلوب و مناسبی در بخش های مختلف کشور انجام می‌شود، روابط عمومی‌ها هستند که باید این اقدامات را اشاعه دهند و تبلیغ، تبین و تشریح کنند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد