درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 22:06   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43133صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 1 خرداد 1399 - 12:01
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت: روابط عمومی‌ اصلاحگر، اخطار دهنده و مشاور امین سازمان است
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: روابط‌عمومی‌ اصلاح گر، اخطار دهنده، مشاور امین و سیاست گذار سازمان است و برای این امر باید علاوه بر استعداد ذاتی به دانش سازمانی و علم روز مجهز باشد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: روابط‌عمومی‌ اصلاح گر، اخطار دهنده، مشاور امین و سیاست گذار سازمان است و برای این امر باید علاوه بر استعداد ذاتی به دانش سازمانی و علم روز مجهز باشد.
 
 به گزارش شارابه نقل از آی هینا، طاهر موهبتی در مراسم بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی که به صورت ویدیو کنفرانس با کارکنان ستاد و مسئولان روابط عمومی ادارات کل بیمه سلامت کشور برگزار شد، افزود: آموزش در حوزه روابط عمومی از اهمیت بسیاری برخوردار است و با وجود آنچه عده ای می پندارند صرف هزینه در بخش نه تنها ایجاد هزینه نیست بلکه به معنى سرمایه گذاری برای آینده نیز بحساب می آید.
 
 وى ادامه داد: اگر چه بحث استعداد ذاتی در یک نیروی روابط عمومی نقش تعیین کننده دارد، اما در نتیجه افزایش آموزش و مهارت می توان به افق های بالاتری دست یافت.
 
 وی با تاکید بر اینکه در هر بخش اگر نیاز به آموزش وجود دارد باید انجام شود اظهار کرد: امروزه روابط عمومی دیگر یک علم محسوب می‌شود و کوچکترین سهل انگاری در این حوزه می تواند عواقب نامطلوبی در پی داشته باشد.
 
 مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با تاکید بر ضرورت تجهیز همکاران روابط عمومی ها به دانش سازمانى بیان کرد: در روزگاری که همه کارها تخصصی شده است باید به دانش روز هم مسلط بود.
 
 وی همچنین موضوع خلاقیت در روابط عمومی را در انجام بهتر امور سازمانی بسیار تعیین کننده دانست و گفت: این‌که مطالب با چه روش و قالبی به مخاطب منتقل شود از اهمیت فراوانى برخوردار است.
 
 موهبتی با اشاره به پوشش اجباری بیمه سلامت و اجرای پروژه‌هایی مثل نسخه نویسی الکترونیکی که نیاز به تغییر رفتار در جامعه دارد، بیان کرد: وقتی فعالیت های مطلوب و مناسبی در بخش های مختلف کشور انجام می‌شود، روابط عمومی‌ها هستند که باید این اقدامات را اشاعه دهند و تبلیغ، تبین و تشریح کنند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد