درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 23:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43077صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 1 خرداد 1399 - 01:03
سند راهبردی روابط عمومی شستا رونمایی گردید
ه مناسبت روز روابط‌عمومی و ارتباطات،سومین هم اندیشی سفیران شفافیت شستا با حضور محمد رضوانی فر مدیرعامل این شرکت، مدیران عامل هلدینگ ها و شرکت‌های تابعه و همچنین دبیر اطلاع رسانی هیات دولت دوشنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه برگزار شد و از سند راهبردی اطلاع‌رسانی و روابط عمومی شستا رونمایی گردید.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به مناسبت روز روابط‌عمومی و ارتباطات،سومین هم اندیشی سفیران شفافیت شستا با حضور محمد رضوانی فر مدیرعامل این شرکت، مدیران عامل هلدینگ ها و شرکت‌های تابعه و همچنین دبیر اطلاع رسانی هیات دولت دوشنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه برگزار شد و از سند راهبردی اطلاع‌رسانی و روابط عمومی شستا رونمایی گردید.
 
 به گزارش شارا، محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شستا در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران روابط عمومی شستا و آرزوی سلامت و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و همچنین تقدیر از فعالیت روابط عمومی‌ها در یک سال اخیر گفت: روابط عمومی جمع علم، فن و هنر است. از این جهت علم است که فعالان این حوزه باید دائما در حال علم آموزی باشند، از این جهت هنر است که دائما باید همراه با خلاقیت و نوآوری باشد. از این جهت فن است که همواره نیازمند تجریه دیگران است.
 
 مدیرعامل شستا در تشریح وظیفه اصلی روابط عمومی در سازمان‌های اقتصادی گفت: انتظار از روابط عمومی در سازمان های اقتصادی نظیر شستا ایجاد اعتماد به سازمان در یک بستر کاملا شفاف است.اعتماد به عملکرد، اعتماد به گزارش‌ها، اعتماد به محصولات سازمان اقتصادی.
 
 رضوانی فر در ادامه با اشاره به رونمایی از سند راهبردی اطلاع‌رسانی و روابط عمومی شستا و تاکید بر ضرورت هماهنگی، همخوانی و همسویی استراتژی روابط عمومی با استراتژی های کلان این شرکت گفت: این نکته باید توسط روابط عمومی های شستا تبیین شود که شستا و شرکت‌های تابعه آن یک شهروند خوب است. شهروند خوب بودن شرکت های شستا یعنی آنها همه مسئولیت‌های اجتماعی و تعهدات قانونی خود را ایفا می کند، مالیات و حق بیمه کارکنان و حقوق آنها را به موقع پرداخت می کند و به مسئولیت های محیط زیستی خود عمل می کند.
 
 حسن محمدی مدیرروابط عمومی شستا در این نشست با اشاره به تشکیل شورای ارتباطات شستا با حضور روزنامه نگاران خوشنام، از محصول تلاش آنها نام برد که عبارت بود از: راه اندازی کانال تلگرامی شستا رسانه و نوشتن سند راهبردی روابط‌عمومی شستا همچنین تدوین سند تبلیغات که استانداردهای تبلیغاتی نوین را به ویژه در حوزه بصری و فضای مجازی مدنظر قرار داده است.
 
 رونمایی از سند راهبردی اطلاع‌رسانی و روابط عمومی شستا، تجلیل از روابط عمومی شرکت‌های پتروشیمی فناوران، سیمان خزر، کلرپارس، معدنی املاح ایران، توزیع داروپخش سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی، مس باهنر، صنایع عمومی تامین به عنوان روابط عمومی برگزیده، معرفی اعضای جدید شورای ارتباطات شستا از دیگر برنامه‌های سومین نشست سفیران شفافیت شستا بود.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد