درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43077صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 - 13:39
سند راهبردی روابط عمومی شستا رونمایی گردید
ه مناسبت روز روابط‌عمومی و ارتباطات،سومین هم اندیشی سفیران شفافیت شستا با حضور محمد رضوانی فر مدیرعامل این شرکت، مدیران عامل هلدینگ ها و شرکت‌های تابعه و همچنین دبیر اطلاع رسانی هیات دولت دوشنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه برگزار شد و از سند راهبردی اطلاع‌رسانی و روابط عمومی شستا رونمایی گردید.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به مناسبت روز روابط‌عمومی و ارتباطات،سومین هم اندیشی سفیران شفافیت شستا با حضور محمد رضوانی فر مدیرعامل این شرکت، مدیران عامل هلدینگ ها و شرکت‌های تابعه و همچنین دبیر اطلاع رسانی هیات دولت دوشنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه برگزار شد و از سند راهبردی اطلاع‌رسانی و روابط عمومی شستا رونمایی گردید.
 
 به گزارش شارا، محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شستا در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران روابط عمومی شستا و آرزوی سلامت و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و همچنین تقدیر از فعالیت روابط عمومی‌ها در یک سال اخیر گفت: روابط عمومی جمع علم، فن و هنر است. از این جهت علم است که فعالان این حوزه باید دائما در حال علم آموزی باشند، از این جهت هنر است که دائما باید همراه با خلاقیت و نوآوری باشد. از این جهت فن است که همواره نیازمند تجریه دیگران است.
 
 مدیرعامل شستا در تشریح وظیفه اصلی روابط عمومی در سازمان‌های اقتصادی گفت: انتظار از روابط عمومی در سازمان های اقتصادی نظیر شستا ایجاد اعتماد به سازمان در یک بستر کاملا شفاف است.اعتماد به عملکرد، اعتماد به گزارش‌ها، اعتماد به محصولات سازمان اقتصادی.
 
 رضوانی فر در ادامه با اشاره به رونمایی از سند راهبردی اطلاع‌رسانی و روابط عمومی شستا و تاکید بر ضرورت هماهنگی، همخوانی و همسویی استراتژی روابط عمومی با استراتژی های کلان این شرکت گفت: این نکته باید توسط روابط عمومی های شستا تبیین شود که شستا و شرکت‌های تابعه آن یک شهروند خوب است. شهروند خوب بودن شرکت های شستا یعنی آنها همه مسئولیت‌های اجتماعی و تعهدات قانونی خود را ایفا می کند، مالیات و حق بیمه کارکنان و حقوق آنها را به موقع پرداخت می کند و به مسئولیت های محیط زیستی خود عمل می کند.
 
 حسن محمدی مدیرروابط عمومی شستا در این نشست با اشاره به تشکیل شورای ارتباطات شستا با حضور روزنامه نگاران خوشنام، از محصول تلاش آنها نام برد که عبارت بود از: راه اندازی کانال تلگرامی شستا رسانه و نوشتن سند راهبردی روابط‌عمومی شستا همچنین تدوین سند تبلیغات که استانداردهای تبلیغاتی نوین را به ویژه در حوزه بصری و فضای مجازی مدنظر قرار داده است.
 
 رونمایی از سند راهبردی اطلاع‌رسانی و روابط عمومی شستا، تجلیل از روابط عمومی شرکت‌های پتروشیمی فناوران، سیمان خزر، کلرپارس، معدنی املاح ایران، توزیع داروپخش سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی، مس باهنر، صنایع عمومی تامین به عنوان روابط عمومی برگزیده، معرفی اعضای جدید شورای ارتباطات شستا از دیگر برنامه‌های سومین نشست سفیران شفافیت شستا بود.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد