درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 03:15   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43074صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 - 13:35
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان: برخی از دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت‌های بارز روابط عمومی ها غافل هستند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: بسیاری از برنامه‌هایی که شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی این استان امسال تدوین و مصوب می کند با همکاری مدیران روابط عمومی دستگاه ها، اجرایی خواهد شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: بسیاری از برنامه‌هایی که شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی این استان امسال تدوین و مصوب می کند با همکاری مدیران روابط عمومی دستگاه ها، اجرایی خواهد شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح در نشست شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان اظهار داشت: گردهمایی روابط عمومی ها با حضور مسوولان روابط‌ عمومی‌ها و اصحاب رسانه استان سمنان پس از کنترل و مقابله با ویروس کرونا در این استان پیگیری می‌شود.
 
 وی با اشاره به فعالیت شورای روابط عمومی این استان تاکید کرد: این شورا می‌تواند مشاوره های خوبی را به شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان ارایه دهد.
 
 دبیر شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان همچنین از تشکیل دو کارگروه ذیل این شورا خبر داد و گفت: این کارگروهها شامل کارگروه مشورتی برای تدوین و بررسی دستور جلسات و تصمیم سازی برای شورا و نیز کارگروه تولید و توزیع محتوا است.
 
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، تدوین برنامه های سال 99 شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: کارگروه مشورتی می تواند در تدوین این برنامه نیز همکاری و فعالیت کند.
 
 در این نشست در خصوص اعضای این کارگروهها بحث و تبادل نظر و تشکیل این کارگروه ها مصوب شد.
 
 معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان نیز در این نشست گفت: برخی از دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت‌های بارز روابط عمومی ها غافل هستند که باید با اتخاذ رویکردهای اساسی این بخش تاثیرگذار در برخی از ادارات را بار دیگر احیا کرد.
 
 حجت الله یحیایی تاکید کرد: اجرای طرح‌های انگیزشی و تشویقی برای ارج نهادن به مقام روابط عمومی که به صورت ۲۴ ساعته در تلاش هستند باید همواره در دستور کار مدیران دستگاه های اجرایی باشد.
 
 وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها در حسن اجرای برنامه‌ها، قانونمند عمل کنند و برگزار نشدن دوره های آموزشی از مشکلات اساسی در روابط عمومی ها است.
 
 یازدهمین نشست شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان و سایر اعضا در سالن غدیر استانداری برگزار شد.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران


  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران


  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد