درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 02:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43074صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 - 13:35
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان: برخی از دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت‌های بارز روابط عمومی ها غافل هستند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: بسیاری از برنامه‌هایی که شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی این استان امسال تدوین و مصوب می کند با همکاری مدیران روابط عمومی دستگاه ها، اجرایی خواهد شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: بسیاری از برنامه‌هایی که شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی این استان امسال تدوین و مصوب می کند با همکاری مدیران روابط عمومی دستگاه ها، اجرایی خواهد شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح در نشست شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان اظهار داشت: گردهمایی روابط عمومی ها با حضور مسوولان روابط‌ عمومی‌ها و اصحاب رسانه استان سمنان پس از کنترل و مقابله با ویروس کرونا در این استان پیگیری می‌شود.
 
 وی با اشاره به فعالیت شورای روابط عمومی این استان تاکید کرد: این شورا می‌تواند مشاوره های خوبی را به شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان ارایه دهد.
 
 دبیر شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان همچنین از تشکیل دو کارگروه ذیل این شورا خبر داد و گفت: این کارگروهها شامل کارگروه مشورتی برای تدوین و بررسی دستور جلسات و تصمیم سازی برای شورا و نیز کارگروه تولید و توزیع محتوا است.
 
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، تدوین برنامه های سال 99 شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: کارگروه مشورتی می تواند در تدوین این برنامه نیز همکاری و فعالیت کند.
 
 در این نشست در خصوص اعضای این کارگروهها بحث و تبادل نظر و تشکیل این کارگروه ها مصوب شد.
 
 معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان نیز در این نشست گفت: برخی از دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت‌های بارز روابط عمومی ها غافل هستند که باید با اتخاذ رویکردهای اساسی این بخش تاثیرگذار در برخی از ادارات را بار دیگر احیا کرد.
 
 حجت الله یحیایی تاکید کرد: اجرای طرح‌های انگیزشی و تشویقی برای ارج نهادن به مقام روابط عمومی که به صورت ۲۴ ساعته در تلاش هستند باید همواره در دستور کار مدیران دستگاه های اجرایی باشد.
 
 وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها در حسن اجرای برنامه‌ها، قانونمند عمل کنند و برگزار نشدن دوره های آموزشی از مشکلات اساسی در روابط عمومی ها است.
 
 یازدهمین نشست شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان و سایر اعضا در سالن غدیر استانداری برگزار شد.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد