درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 07:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43059صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 - 22:55
فرماندار سروآباد: در بسیاری از ادارات روابط عمومی‌ها جایگاه واقعی خود را ندارند
فرماندار سروآباد گفت: اعتماد سازی در بین افراد جامعه مهمترین رسالت روابط عمومی است، روابط عمومی بازوی قوی مدیران و مسوولان در بحث خدمتگزاری صادقانه به مردم هستند.
  

  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فرماندار سروآباد گفت: اعتماد سازی در بین افراد جامعه مهمترین رسالت روابط عمومی است، روابط عمومی بازوی قوی مدیران و مسوولان در بحث خدمتگزاری صادقانه به مردم هستند.
 
 یوسف باشی شامگاه دوشنبه در نشست با مسوولان روابط‌عمومی ادارات شهرستان اظهار داشت: امروز دشمنان جنگ رسانه‌ای تمام عیاری را علیه انقلاب اسلامی آغاز کرده اند و در این راستا اطلاع رسانی دقیق و به موقع می تواند این نقشه دشمنان را خنثی کند.
 
 وی افزود: روابط عمومی به عنوان قلب تپنده ادارات باید عملکرد و اقدامات آن اداره را به بهترین نحو ممکن اطلاع رسانی کرده و از یک سو ارتباط خود با مردم را بیشتر کرده و مشکلات و درخواست‌های آنها را به مدیران و مسوولان انتقال دهند.
 
 فرماندار سروآباد با انتقاد از بی توجهی برخی از ادارات به روابط عمومی ها یادآور شد: آنگونه که باید و شاید به بحث روابط عمومی ها توجهی نشده و در بسیاری از ادارات روابط عمومی‌ها جایگاه واقعی خود را ندارند در حالیکه روابط عمومی قوی می‌تواند در پیشبرد اهداف آن دستگاه بسیار موفق عمل کند.
 
 وی اضافه کرد: بدون تردید عدم توجه مدیران به جایگاه روابط عمومی و عدم استفاده از نیروهای با تجربه و کارشناس در این قسمت باعث از بین رفتن اعتماد مردم شده و عملکرد و اقدامات آن دستگاه یا ارگان را منفی گزارش می‌دهد.
 
 باشی گفت: به فرض مثال عملکرد موفق و قابل قبول مجموعه وزارت بهداشت در بحث بیماری کرونا در سایه عدم اطلاع رسانی دقیق کمرنگ بود در حالیکه اگر روابط عمومی قوی اطلاع رسانی لازم را انجام می‌داد بسیاری از مردم از خدمات و اقدامات حافظان سلامت بیشتر آگاه می‌شدند.
 
 فرماندار سروآباد تاکید کرد: بحث روابط عمومی باید در تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی به ویژه ادارات خدمات رسان تقویت شده و افرادی در این قسمت به کار گیری شوند که با اصول و قواعد روابط عمومی آگاهی داشته باشند.
 
 در پایان این نشست از روابط عمومی ادارات شهرستان سروآباد با اهدای لوح تقدیری تجلیل شد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد