درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 21:15   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43059صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 - 11:31
فرماندار سروآباد: در بسیاری از ادارات روابط عمومی‌ها جایگاه واقعی خود را ندارند
فرماندار سروآباد گفت: اعتماد سازی در بین افراد جامعه مهمترین رسالت روابط عمومی است، روابط عمومی بازوی قوی مدیران و مسوولان در بحث خدمتگزاری صادقانه به مردم هستند.
  

  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فرماندار سروآباد گفت: اعتماد سازی در بین افراد جامعه مهمترین رسالت روابط عمومی است، روابط عمومی بازوی قوی مدیران و مسوولان در بحث خدمتگزاری صادقانه به مردم هستند.
 
 یوسف باشی شامگاه دوشنبه در نشست با مسوولان روابط‌عمومی ادارات شهرستان اظهار داشت: امروز دشمنان جنگ رسانه‌ای تمام عیاری را علیه انقلاب اسلامی آغاز کرده اند و در این راستا اطلاع رسانی دقیق و به موقع می تواند این نقشه دشمنان را خنثی کند.
 
 وی افزود: روابط عمومی به عنوان قلب تپنده ادارات باید عملکرد و اقدامات آن اداره را به بهترین نحو ممکن اطلاع رسانی کرده و از یک سو ارتباط خود با مردم را بیشتر کرده و مشکلات و درخواست‌های آنها را به مدیران و مسوولان انتقال دهند.
 
 فرماندار سروآباد با انتقاد از بی توجهی برخی از ادارات به روابط عمومی ها یادآور شد: آنگونه که باید و شاید به بحث روابط عمومی ها توجهی نشده و در بسیاری از ادارات روابط عمومی‌ها جایگاه واقعی خود را ندارند در حالیکه روابط عمومی قوی می‌تواند در پیشبرد اهداف آن دستگاه بسیار موفق عمل کند.
 
 وی اضافه کرد: بدون تردید عدم توجه مدیران به جایگاه روابط عمومی و عدم استفاده از نیروهای با تجربه و کارشناس در این قسمت باعث از بین رفتن اعتماد مردم شده و عملکرد و اقدامات آن دستگاه یا ارگان را منفی گزارش می‌دهد.
 
 باشی گفت: به فرض مثال عملکرد موفق و قابل قبول مجموعه وزارت بهداشت در بحث بیماری کرونا در سایه عدم اطلاع رسانی دقیق کمرنگ بود در حالیکه اگر روابط عمومی قوی اطلاع رسانی لازم را انجام می‌داد بسیاری از مردم از خدمات و اقدامات حافظان سلامت بیشتر آگاه می‌شدند.
 
 فرماندار سروآباد تاکید کرد: بحث روابط عمومی باید در تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی به ویژه ادارات خدمات رسان تقویت شده و افرادی در این قسمت به کار گیری شوند که با اصول و قواعد روابط عمومی آگاهی داشته باشند.
 
 در پایان این نشست از روابط عمومی ادارات شهرستان سروآباد با اهدای لوح تقدیری تجلیل شد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد