درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 23:15   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43047صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 - 22:35
تقدیر از روابط عمومی های علوم پزشکی به پاس تلاش‌های رسانه‌ای مبارزه با کرونا
رئیس شورای اطلاع رسانی استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجماعی استانداری البرز با بیان اینکه روابط‌عمومیها باید کنشگر و آینده نگر باشند، افزود: روابط عمومی بایستی مبتنی بر بینش آینده پژوهانه و نوآوری باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس شورای اطلاع رسانی استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجماعی استانداری البرز با بیان اینکه روابط‌عمومیها باید کنشگر و آینده نگر باشند، افزود: روابط عمومی بایستی مبتنی بر بینش آینده پژوهانه و نوآوری باشد.

به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، فردی با بیان این مطلب در دهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان البرز اظهار داشت: 27 اردیبهشت ماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی فقط یک نام در یک صفحه تقویم نیست بلکه سر فصل مهم از اخلاق، تخصص، تعهد، توانایی و هنر است.


وی افزود: در حقیقت روابط عمومی بخشی اثرگذار از یک مجموعه است که وظیفه آن آگاه کردن مردم، تبلیغ و ترویج عملکرد سازمان و تجزیه و تحلیل افکار عمومی و پیوند آن به منابع سازمان و عموم مردم است.


فردی تصریح کرد: اعتماد سازی اجتماعی و اعتماد در گروه را در برنامه کاری خود داشته باشند و ترویج امیدد و نشاط به جامعه و مجموعه کاری یکی از وظایف کار روابط عمومی هاست.


رئیس شورای اطلاع رسانی افزود: در هر صورت بدون تردید ارتباطات یکی از مهمترین زیر ساخت های توسعه در هر کشور محسوب می شود که بدون آن توسعه امری محال و دست نیافتنی تلقی خواهد شد.


وی افزود: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.


وی به نقش و جایگاه روابط عمومی را به عنوان هنر هشتم اشاره کرد و افزود: اهمیت روابط عمومی تا آن حد زیاد است که مقام معظم رهبری می فرمایند روابط عمومی‌ها می‌توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص‌کننده روش‌ها و نقص‌های دستگاه مربوط خود باشند.


معاون استاندار گفت: امروز نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی انکار ناپذیر و قابل توجه است.


فردی با بیان اینکه روابط عمومی مدرن و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، افزود: روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان و افکار عمومی مسئولیت خطیری در فرایند دسترسی مدیران و فکار جمعی کارکنان دارند.


وی افزود: انچه اهمیت دارد این است که کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت است نه مدیر رئیس شورای اطلاع رسانی با بیان اینکه روابط عمومی ها می توانند با اجرایی شدن این توجهات گام های بلندی را در حرکت رو به رشد نظام ارتباطی و روابط عمومی در کشور بر دارند، افزود: نقش و جایگاه روابط عمومی ها در عصر کنونی قابل انکار نیست تا جائیکه موفقیت سازمان ها، ادارات و موسسات خصوصی و دولتی به عملکرد روابط عمومی آنها وابسته است.


وی افزود: برخی از دستگاهها و یا مدیران چه در بخش های خصوصی و چه در بخش های دولتی به دلایل مختلف از جمله فقدان شناخت کافی از جایگاه روابط عمومی و یا به دلیل عدم شناخت از توانمندی های روابط عمومی کمتر به این مجموعه توجه می نمایند.


فردی افزود: در حالیکه روابط عمومی وظیفه تسهیل ارتباطات و خدمت به مجموعه مدیریتی و سازمانی را بر عهده دارد و روابط عمومی کسب منافع کل سازمان را در کنار مدیریت و راس هرم سازمانی همواره مدنظر قرار داده است.


شایان ذکر است در این نشست جمع بندی برنامه ریزی ها با موضوع گرامی داشت هفته روابط عمومی در استان همراه با تقدیر ویژه از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، گزارش توسط اداره کل آموزش و پرورش در خصوص سئوالات و ابهامات شبکه آموزش "شاد"دانش آموزان، گزارش توسط دانشگاههای استان در خصوص سئوالات و روند اجرای آموزش مجازی ارائه شد.


همچنین فراهم شدن ظرفیت برای هم افرایی و استقبال بالای دانش آموزان و فرهنگیان البرز از شبکه شاد و قابلیت های بالای شبکه شاد برای اجرای برنامه های درسی عنوان شد در این راستا همت و وظیفه شناسی آموزگاران و دبیران و همراهی اولیا که با مشارکت عالمانه خود، افزایش اشتیاق بهره برداری دانش آموزان از محتواهای الکترونیکی را ، عملی ساختند و باعث شد در تبدیل محیط خانه به مدرسه و تحقق شعار "هر خانه یک مدرسه "موفق باشیم.


همچنین گزارش شد با همراهی و تلاش عمومی برای رفع اشکالات جزئی این برنامه، شاهد وضعیت بسیار مطلوبی در آموزش های مجازی خواهیم بود.


علاوه بر این دانشگاههای استان در خصوص سئوالات و روند اجرای آموزش مجازی گزارشی از آموزش برخط و خارج از خط در دانشگاه های استان ارائه دادند.


در پایان رئیس شورای اطلاع رسانی استانداری البرز از محمدرضا جهانشاهلو؛ مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز، آبروش؛ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی البرز به خاطرتلاشهای موثر روابط عمومی در راستای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در زمینه بیماری کرونا تقدیر کرد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد