درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 23:47   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43045صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 - 21:57
معاون استاندار البرز: امروز نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و راهبرد یک سازمان نقشی انکار ناپذیر و قابل توجه است
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و رییس شورای اطلاع رسانی استان البرز گفت: اعتماد سازی اجتماعی ، ترویج امید و نشاط در جامعه از وظایف مهم روابط عمومی های دستگاه های اجرایی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و رییس شورای اطلاع رسانی استان البرز گفت: اعتماد سازی اجتماعی ، ترویج امید و نشاط در جامعه از وظایف مهم روابط عمومی های دستگاه های اجرایی است.

نورمحمد فردی روز دوشنبه در دهمین نشست شورای اطلاع رسانی استان البرز افزود: در هر وضعیت بدون تردید ارتباطات یکی از مهمترین زیر ساخت های توسعه در کشور محسوب می شودو

اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.


فردی به نقش و جایگاه روابط عمومی را به عنوان هنر هشتم اشاره کرد و افزود: اهمیت روابط عمومی تا آن حد زیاد است که مقام معظم رهبری می فرمایند روابط عمومی‌ها می‌توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص‌کننده روش‌ها و نقص‌های دستگاه مربوط خود باشند.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: امروز نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و راهبرد یک سازمان نقشی انکار ناپذیر و قابل توجه است.


فردی با بیان اینکه روابط عمومی مدرن و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، افزود: روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان و افکار عمومی مسوولیت خطیری در فرایند دسترسی مدیران و فکار جمعی کارکنان دارند.


وی با بیان اینکه روابط عمومی ها می توانند با اجرایی شدن این توجهات گام های بلندی را در حرکت رو به رشد نظام ارتباطی و روابط عمومی در کشور بر دارند، اظهار داشت: نقش و جایگاه روابط عمومی ها در عصر کنونی قابل انکار نیست تا جایی که موفقیت سازمان ها، ادارات و موسسات خصوصی و دولتی به عملکرد روابط عمومی آنها وابسته است.


وی افزود: برخی از دستگاهها و یا مدیران چه در بخش های خصوصی و چه در بخش های دولتی به دلایل مختلف از جمله فقدان شناخت کافی از جایگاه روابط عمومی و یا به دلیل عدم شناخت از توانمندی های روابط عمومی کمتر به این مجموعه توجه می کنند.


رییس شورای اطلاع رسانی استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه روابط عمومی ها باید کنشگر و آینده نگر باشند، گفت: روابط عمومی بایستی مبتنی بر بینش آینده پژوهانه و نوآوری حرکت کند.


وی خاطرنشان کرد: در حقیقت روابط عمومی بخشی اثرگذار از یک مجموعه است که وظیفه آن آگاه کردن مردم، تبلیغ و ترویج عملکرد سازمان و تجزیه و تحلیل افکار عمومی و پیوند آن به منابع سازمان و عموم مردم است.


در پایان دهمین نشست شورای اطلاع رسانی البرز رییس شورای اطلاع رسانی استانداری البرز از مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز و مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی البرز به خاطرتلاش های موثر در زمینه اطلاع رسانی کرونا تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد