درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 23:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43042صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 - 21:54
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: روابط عمومی می بایست پیگیر مسایل مردم در راستای رفع نارضایتی ها باشد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: اطلاع رسانی درست و به موقع از وظایف مهم روابط عمومی دستگاه هاست و عملکرد هر دستگاه، برون داد تلاش دولت و نظام است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: اطلاع رسانی درست و به موقع از وظایف مهم روابط عمومی دستگاه هاست و عملکرد هر دستگاه، برون داد تلاش دولت و نظام است.

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی استانداری خراسان جنوبی، ناصر خوش خبر روز دوشنبه در دیدار با هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان که به مناسبت هفته روابط عمومی برگزار شد، اطلاع رسانی درست و به موقع درخصوص اقدامات و عملکرد دستگاه های اجرایی را از ابزار اعتمادسازی عمومی برشمرد.


وی با تاکید بر نقش کلیدی روابط عمومی در ایجاد ارتباط سالم بین سازمان و مردم خاطرنشان کرد: هر دستگاه اجرایی به فراخور وظیفه ای که به عهده دارد، اقدامات و برنامه هایی را در راستای رفع مشکلات مردم در طول سال انجام می دهد که انعکاس این عملکرد به عهده روابط عمومی است.


رییس شورای اطلاع رسانی استان خراسان جنوبی گفت: روابط عمومی در کنار این وظیفه می بایست پیگیر مسایل مردم در راستای رفع نارضایتی ها باشد.


وی با اشاره به اینکه روابط عمومی به دنبال شفافیت است و واقعیت ها را منعکس می کند تصریح کرد: روابط عمومی دستگاه اجرایی باید اهل تحلیل باشد تا بتواند در انتقال عملکرد دستگاه، رضایت مردم را جلب کند.


خوش خبر از اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان خواست، ضمن آسیب شناسی اقدامات روابط عمومی ها با برنامه ریزی درست و برگزاری دوره های آموزش متناسب با نیاز دستگاه ها به تقویت روابط عمومی ها کمک کنند.


وی گفت: روابط عمومی می بایست با استفاده از اطلاعات دقیق مربوط به سازمان، نیازهای مخاطبانش و نواقصی که وجود دارد به تولید محتواهایی دست بزند که جایگاه سازمان را به درستی به نمایش بگذارد و اثربخش باشد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد