درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 19:10   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43031صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 - 15:23
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان: روابط عمومی‌های سمنان فرهنگ گفت‌وگوی رسانه‌محور را در پیش‌گیرند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: روابط‌عمومی‌ها فرهنگ گفت‌وگو را به جای تک‌گویی، بر مبنای ابزارهای جدید ارتباط جمعی و شکل‌های جدید اطلاع‌رسانی، در دستور کار قرار دهند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: روابط‌عمومی‌ها فرهنگ گفت‌وگو را به جای تک‌گویی، بر مبنای ابزارهای جدید ارتباط جمعی و شکل‌های جدید اطلاع‌رسانی، در دستور کار قرار دهند.
 
 حبیب الله خجسته پور روز دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان سمنان در سالن غدیر استانداری ضمن تبریک هفته روابط عمومی گفت: پیش تر نقش و روش فعالیت روابط عمومی ها متفاوت و به صورت «تک گویی» بود، اما در حال حاضر به شکل «گفت و گو» تغییر یافته به این معنی که به سرعت می توان بازخوردها را پس از انتشار مطلب توسط روابط عمومی ها در فضاهای مختلف دریافت کرد.
 
 وی ادامه داد: همان‌طور که در تمامی مراحل زندگی در هر سطحی مهم ترین رکن پیشرفت «آموزش» است، نیاز به آموزش روابط عمومی ها و به روز شدن آنها نیز یک نیاز اساسی است و اگر بتوانیم یافته های خود را انسجام دهیم، به موفقیت دست پیدا خواهیم کرد .
 
 وی تاکید کرد: حوزه فعالیت روابط عمومی ها بسیار گسترده است و تعریفی با این عنوان که مسوول روابط عمومی خبرنگار باشد وجود ندارد و تنها یکی از کارکردهای آنان استفاده از رسانه ها برای بازتاب ظرفیت های دستگاه های مربوط است.
 
 معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان ابراز داشت: روابط عمومی ها باید تلاش کنند از راه های مختلف از جمله وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها بهره جویند و به عنوان مشاور امین در کنار مسوولان جهت ارتباط با جامعه هدف و انتقال نیاز جامعه به مدیران تلاش کنند.
 
 روابط عمومی‌ها رقیب رسانه‌ها نباشند
 
 خجسته پور افزود: روابط عمومی ها نباید از هدف خود دور شوند یا به عنوان یک رقیب برای رسانه ها عمل کنند و شان رسانه را پایین آورند.
 
 وی با اشاره به انتخاب روابط عمومی برتر در استان سمنان گفت: روابط عمومی ها در دستگاه های مختلف جنس متفاوتی دارند و این مساله باعث می شود به آسانی نتوان آنها را در مقام مقایسه قرار داد اما از آنجا که هر ساله در سطح وزارتخانه روابط عمومی برتر انتخاب می شود اگر از استان سمنان روابط عمومی توانست برتر شناخته شود، در استان نیز از آن تقدیر می شود.
 
 وی با تاکید بر روش های نوین در اطلاع رسانی و تبلیغات گفت: تبلیغات باید به صورت غیرمستقیم انجام و توانمندی ها بازتاب داده شود .
 
 وی اضافه کرد: سریالی مانند «نون خ» توانمندی های گردشگری استان کرمانشاه را به صورت غیرمستقیم بازتاب داد و یا موسیقی که درباره دانشگاه علوم پزشکی سمنان تهیه شده است باعث تبلیغ غیرمستقیم و موثر آن در راستای خدمات این دانشگاه است.
 
 وی با اشاره به تشکیل کارگروه مشورتی در شورای اطلاع رسانی استان سمنان گفت: این کارگروه تصمیم سازی و شورای اطلاع رسانی تصمیم گیری را انجام می دهد و برای آن ترکیبی از نماینده های مختلف به ویژه نمایندگانی از حوزه اقتصادی که عنوان این شورا نیز بر تبلیغات اقتصادی تاکید دارد حضور خواهند داشت.
 
 وی در راستای سیاست گذاری تولید محتوا در زمان پساکرونا بیان داشت: کرونا دارای بازخوردهای متفاوت مثبت و منفی است که از رویدادهای خوشایند آن توجه بیشتر به رعایت بهداشت فردی و عمومی و تقویت آموزش های مجازی و از جمله تاثیرات منفی آن آسیب های اجتماعی و اقتصادی بود که باید به صورت کارشناسی شده بر تولید محتوا در زمان پساکرونا توجه کرد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد