درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 19:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42969صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 05:23
مدیر عامل میدکو: روابط عمومی یک رسانه است
در این دیدار که روز شنبه 27 اردیبهشت 99 و همزمان با روز روابط‌عمومی برگزار شد همکاران روابط عمومی و امور بین الملل ستاد و شرکتهای زیرمجموعه با برقراری ارتباط تصویری از کرمان و همدان با مدیر عامل میدکو دیدار کردند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در این دیدار که روز شنبه 27 اردیبهشت 99 و همزمان با روز روابط‌عمومی برگزار شد همکاران روابط عمومی و امور بین الملل ستاد و شرکتهای زیرمجموعه با برقراری ارتباط تصویری از کرمان و همدان با مدیر عامل میدکو دیدار کردند.
 
 به گزارش شارا به نقل از میدکو، دکتر پورمند با تسیلت ایام سوگواری حضرت امیرالمومنین علی (ع) در تعریف روابط عمومی آن را یک رسانه دانستند که از گذشته در زندگی ما انسانها بسیار تاثیر گذار بوده و هست، ایشان با تاکید بر شناخت و توانایی ابزارهای ارتباطی گفت، حتی در گذشته که ابزار های ارتباطی کمتر بود، هر کسی اطلاعات بیشتری در خصوص یک موضوع داشت بهتر می‌توانست مسائل را مدیریت کند، در نتیجه ما باید در خصوص ماهیت رسانه بیشتر و عمیق تر مطالعه کنیم.
 
 ایشان گفت: امروزه وضعیت شبکه های اجتماعی مخصوصا تعداد دنبال کننده های این صفحات نشان دهنده وضعیت یک جامعه و نشان دهنده دغدغه های افکار عمومی در مورد موضوعات مهم جامعه است.
 
 مدیر عامل میدکو در ادامه فرمود: انسانها برای پیشرفت جامعه خود باید ثروت آفرینی کنند، ثروت آفرینی یعنی انباشت و خلق فرصتها، در حقیقت ایجاد فرصتی در دل فرصتهای دیگر را ثروت آفرینی می‌گویند که به نظر من تمامی نیروهایی که به نوعی با میدکو همکاری می‌کنند در حال خلق فرصت هستند و این خلق فرصت با همکاری تک تک این افراد به دست می آید.
 
 ایشان در پایان از تلاش های همکاران روابط عمومی و امور بین الملل میدکو تشکر و قدردانی نمودند.
 
 در ابتدای این مراسم دکتر فیلسوفیان مدیر محترم روابط عمومی و امور بین الملل ستاد میدکو گزارشی از اقدامات یکساله این واحد ارائه فرمودند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد