درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 22:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42969صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 - 20:41
مدیر عامل میدکو: روابط عمومی یک رسانه است
در این دیدار که روز شنبه 27 اردیبهشت 99 و همزمان با روز روابط‌عمومی برگزار شد همکاران روابط عمومی و امور بین الملل ستاد و شرکتهای زیرمجموعه با برقراری ارتباط تصویری از کرمان و همدان با مدیر عامل میدکو دیدار کردند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در این دیدار که روز شنبه 27 اردیبهشت 99 و همزمان با روز روابط‌عمومی برگزار شد همکاران روابط عمومی و امور بین الملل ستاد و شرکتهای زیرمجموعه با برقراری ارتباط تصویری از کرمان و همدان با مدیر عامل میدکو دیدار کردند.
 
 به گزارش شارا به نقل از میدکو، دکتر پورمند با تسیلت ایام سوگواری حضرت امیرالمومنین علی (ع) در تعریف روابط عمومی آن را یک رسانه دانستند که از گذشته در زندگی ما انسانها بسیار تاثیر گذار بوده و هست، ایشان با تاکید بر شناخت و توانایی ابزارهای ارتباطی گفت، حتی در گذشته که ابزار های ارتباطی کمتر بود، هر کسی اطلاعات بیشتری در خصوص یک موضوع داشت بهتر می‌توانست مسائل را مدیریت کند، در نتیجه ما باید در خصوص ماهیت رسانه بیشتر و عمیق تر مطالعه کنیم.
 
 ایشان گفت: امروزه وضعیت شبکه های اجتماعی مخصوصا تعداد دنبال کننده های این صفحات نشان دهنده وضعیت یک جامعه و نشان دهنده دغدغه های افکار عمومی در مورد موضوعات مهم جامعه است.
 
 مدیر عامل میدکو در ادامه فرمود: انسانها برای پیشرفت جامعه خود باید ثروت آفرینی کنند، ثروت آفرینی یعنی انباشت و خلق فرصتها، در حقیقت ایجاد فرصتی در دل فرصتهای دیگر را ثروت آفرینی می‌گویند که به نظر من تمامی نیروهایی که به نوعی با میدکو همکاری می‌کنند در حال خلق فرصت هستند و این خلق فرصت با همکاری تک تک این افراد به دست می آید.
 
 ایشان در پایان از تلاش های همکاران روابط عمومی و امور بین الملل میدکو تشکر و قدردانی نمودند.
 
 در ابتدای این مراسم دکتر فیلسوفیان مدیر محترم روابط عمومی و امور بین الملل ستاد میدکو گزارشی از اقدامات یکساله این واحد ارائه فرمودند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد