درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 21:18   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42967صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 08:51
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس: روابط عمومی موفق زمانی می تواند بیشترین تاثیر خود را بر مخاطبان داشته باشد
بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش روابط عمومی ها به عنوان پیش قراولان آگاهی بخشی و اطلاع رسانی که با به کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش در تنویر افکار عمومی و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکار ناپذیر است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط‌عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: روابط عمومی‌ها ضمن همراه کردن ذی‌نفعان با اهداف سازمان، بسترسازی برای عملکرد صحیح، تهییج پرسنل و ارائه مشاوره‌های صحیح می توانند عنصری حیاتی در ایجاد جهش تولید باشند.
 
 به گزارش شارا، نرگس صداقت مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس، با تبریک فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، بیان کرد: نامگذاری روز ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نشان دهنده نقش کلیدی روابط عمومی در سازمان‌هاست.
 
 وی ادامه داد: بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش روابط عمومی ها به عنوان پیش قراولان آگاهی بخشی و اطلاع رسانی که با به کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش در تنویر افکار عمومی و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکار ناپذیر است.
 
 صداقت افزود: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه‎ ی عرصه‌ها پیشتاز است، بیش از پیش نمایان شده است؛ به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها بستگی دارد.
 
 وی تصریح کرد: یک روابط عمومی موفق زمانی می تواند بیشترین تاثیر خود را بر مخاطبان داشته باشد و به پویایی برسد که بتواند به موقع و دقیق از فعالیت تمامی بخش‌های سازمان مطلع شود که این امر مستلزم تعامل مداوم واحدهای مختلف سازمان با واحد روابط عمومی است.
 
 مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس، ابراز کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی نقش ارتباطات و اطلاع رسانی برخط و به موقع دو چندان بروز کرده است و روابط عمومی‌ها باید با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و ابزارهای جدید اطلاع رسانی در این عرصه پرتوان‌تر و خلاق‌تر از پیش، یاریگر سازمان و مخاطبان خود باشند.
 
 وی ادامه داد: نقش و جایگاه ویژه روابط عمومی در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان "سال جهش تولید" نامگذاری شده است بسیار ویژه و ممتاز است و با توجه به این راهبرد باید در راستای معرفی ظرفیت‌های مختلف تولید گام برداریم.
 
 صداقت خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها ضمن همراه کردن ذی‌نفعان با اهداف سازمان، بسترسازی برای عملکرد صحیح، تهییج پرسنل و ارائه مشاوره‌های صحیح می توانند عنصری حیاتی در ایجاد جهش تولید باشند.
 
 مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس ، در پایان گفت: فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی اساتید، مدیران و همه دست اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی، تبریک و تهنیت می‌گویم و توفیقات روز افزون تلاشگران این عرصه را از درگاه ایزد متعال خواستارم.
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد