درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 16:33   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد
  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42956صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 22:48
محمدیان در روز روز جهانی "ارتباطات و روابط عمومی": روابط عمومی یک ویژگی اخلاقی است
محسن محمدیان، مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی " ارتباطات و روابط‌عمومی" را به تمامی تلاشگران این عرصه به ویژه به همکاران گرامی ام تبریک عرض می نمایم.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| محسن محمدیان، مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی " ارتباطات و روابط‌عمومی" را به تمامی تلاشگران این عرصه به ویژه به همکاران گرامی ام تبریک عرض می نمایم.


به گزارش شارا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه،محسن محمدیان به مناسبت بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی " ارتباطات و روابط عمومی" اظهار داشت: این روز صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق، علم و هنر است. و تنها متعلق به شاغلین یک حرفه نیست بلکه ویژه تمام کسانی است که به اخلاق خوب تحسین شده اند و خداوند نعمت پاسخگویی با رویی گشاده به مردم را به آنان عطا کرده است.


وی افزود: به اعتقاد من روابط عمومی یک شغل نیست، یک ویژگی اخلاقی است که هرکسی باید خویش را به آن مزین سازد و آنکه در صف اول مراوده با مردم قرار دارد به این مهم اولویت دارد،چرا که توسعه بدون اطلاع رسانی و اطلاع یابی امکان پذیر نمی باشد زیرا داده ها زمانی که تحلیل و آنالیز شوند مبدل به اطلاعات می شوند که شرایط لازم برای تصمیم گیری و تصمیم سازی است و این جاست که نقش مهم و جایگاه ویژه روابط عمومی در هر سازمان و شرکتی نمایان می شود که می تواند موفقیت های یک ارگان را بر ستون اطلاعات دقیق و دانایی استوار کند و در اخذ تصمیم های درست و شایسته، مدیران ارشد را یاری رساند.

محمدیان تصریح کرد: روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران نیز در دو سال گذشته اطلاع رسانی در خصوص خدمات رسانی هرچه بهتر پرسنل شرکت به شهروندان و مسافران را با تیزبینی، دانایی و هوشیاری همگام با تمامی بخش های مختلف شرکت به کار بست تا لبخند رضایت را بر لبان مردم بنشاند.

وی گفت: نامگذاری این روز به نام روز روابط عمومی بهانه ای شد تا بدین وسیله این روز را به شما همکاران گرامی شاغل در این مدیریت که با الهام از همدلی، هم افزایی، هم اندیشی، همسویی و صداقت ضمن حفظ مصالح شرکت در جهت انجام رسالت خطیر خود بدون هیچ چشم داشتی فعالیت می کنند تبریک و تهنیت عرض می کنم.

نقش مؤثر و سازنده ارتباطات در رشد و تحول همه‌جانبه‌ی جوامع به وسیله اطلاع‌رسانی شفاف و آگاهانه با تکیه‌بر عنصر اخلاق و واقعیت از نیازهای جامعه‌ی امروز ماست.


ارزش و اعتبار بیست و هفتم اردیبهشت ماه که روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی نام گرفته است، برخاسته از جایگاه و نقش اساسی روابط‌عمومی با تأکید بر تلاش ارزنده و آگاهی بخش گروه ارزشمندی از فعالان فهیم و کوشنده در این بخش است که با هدف گردش صحیح، سریع و شفاف اطلاعات با وجود تمام موانع و مشکلات، تجلی می‌یابد.


اینجانب، فرارسیدن این روز فرخنده را به تمامی تلاش‌گران فرهیخته عرصه آگاهی‌بخشی، روابط‌عمومی و رسانه تبریک و تهینت عرض کرده و برای همکاران ارجمندم در راستای ایفای وظایف و رسالت ذاتی‌شان، توفیق و فیروزمندی را از درگاه خداوند تبارک خواستارم.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد