درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 01:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42927صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 09:27
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون: روابط عمومی تبیین‌کننده اهداف و راهبردهای سازمان است
استفاده از مکانیزم های جدید ارتباطی و اطلاع‌رسانی در ایجاد ارتباط مؤثر با مشتریان و اعتلای سطح خدمات بانک بسیار تأثیرگذار است و ازاین‌رو روابط عمومی بانک می‌تواند به‌عنوان مزیت رقابتی و همچنین تقویت‌کننده نقش توسعه‌ای بانک مطرح باشد.
  

 

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون، روابط عمومی سازمان را تبیین‌کننده اهداف و راهبردهای سازمان دانست.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی
بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون، صبح امروز در جلسه گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که به‌صورت حضوری با همکاران روابط عمومی ستاد و به‌صورت ویدئوکنفرانس با مدیران استانی و همکاران روابط عمومی استان سخن می‌گفت اظهار داشت: تکالیف و وظایف مهمی در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال در استان‌ها بر عهده بانک توسعه تعاون قرار داده‌شده است، که انجام تکالیف مربوط به طرح‌های ملی، جایگاهی ویژه در راهبردهای هفت‌گانه و اهداف سازمانی بانک دارد. وی افزود: روابط عمومی بانک توسعه تعاون سیاست‌گذاری رسانه‌ای و راهبردهای ارتباطی را معطوف به این موارد مهم نموده و تهیه محتوای تخصصی اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی بانک در این زمینه‌ها صورت پذیرفته است.
 
 مهدیان کارکرد تخصصی و نقش پیش برنده روابط عمومی را در بانکداری نوین امروز غیرقابل‌انکار دانست و افزود: استفاده از مکانیزم های جدید ارتباطی و اطلاع‌رسانی در ایجاد ارتباط مؤثر با مشتریان و اعتلای سطح خدمات بانک بسیار تأثیرگذار است و ازاین‌رو روابط عمومی بانک می‌تواند به‌عنوان مزیت رقابتی و همچنین تقویت‌کننده نقش توسعه‌ای بانک مطرح باشد.
 
 رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون راه‌اندازی پورتال جدید و همچنین پایگاه خبری توسعه تعاون را از دستاوردهای روابط عمومی بانک یادکرد و افزود: روابط عمومی بانک با ایفای نقش حرفه‌ای و بهره‌مندی از فرصت‌ها و مدیریت بحران‌ها، بانک را در مسیر خدمات‌رسانی بهتر یاری داده است و از تمامی ابزارها و امکانات موجود در این زمینه‌ها استفاده نموده است.
 
 مهدیان نقش‌آفرینی بانک توسعه تعاون در اجرای بند الف تبصره ۱۸ و همچنین تداوم اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری را یادآور گردید و افزود: کلیه ادارات شعب استان‌ها التزام کافی برای اجرای صحیح طرح‌ها را داشته باشند و همکاران روابط عمومی نیز خدمات بانک در این زمینه‌ها را در قالب محتوای خبری اطلاع‌رسانی نمایند.
 
 رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون ابلاغ راهبردهای هفتگانه این بانک را در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به جامعه هدف و مشتریان این بانک عنوان نمود و افزود: کلیه امکانات بانک برای ارائه خدمات مطلوب به تعاونگران و کارآفرینان بکار گرفته می‌شود و مدیران و روابط عمومی استان‌ها باید این راهبردها را مدنظر قرار دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد