درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 21:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42901صفحه نخست » خبر یکشنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 11:23
استاندار کرمان: روابط عمومی‌ها نیازمند آینده نگری و نگاه راهبردی هستند
استاندار کرمان و رئیس شورای هماهنگی روابط‌عمومیهای استان در پیامی با گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، اعلام کرد: روابط عمومی ها نقش مهمی در همراهی دولت و مردم دارند و نیازمند آینده نگری و نگاه راهبردی هستند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استاندار کرمان و رئیس شورای هماهنگی روابط‌عمومیهای استان در پیامی با گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، اعلام کرد: روابط عمومی ها نقش مهمی در همراهی دولت و مردم دارند و نیازمند آینده نگری و نگاه راهبردی هستند.
 
 به گزارش شارا، در پیام استاندار کرمان به مناسبت گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی آمده است:روابط عمومی تلفیقی از علم و عمل، دانش و مهارت است و روابط عمومی ها ضمن استفاده از تکنیک ها و ابزارهای ارتباطی و تولید محتوا با گسترش فضای عمومی، تفاهم و اعتماد را در جامعه ارتقا می دهند و به همراهی دولت و مردم کمک می کنند.
 
 در ادامه این پیام آمده است: هماهنگی با سرعت تحولات ارتباطی و فناورانه، برقرای ارتباط دو سویه و تعاملی بین مسئولان و مردم، داشتن ارتباط موثر با رسانه ها، هم اندیشی با اهالی رسانه، نخبگان و اقشار مختلف جامعه، ایفای نقش راهبردی و مشاوره ای، توجه به روابط درون سازمانی و برون سازمانی، داشتن برنامه منسجم برای شرایط عادی و بحران، افکارسنجی و پژوهش، تولید محتوای مناسب و متناسب با تنوع مخاطب، آموزش مستمر، حضور فعال در رسانه های اجتماعی، نقد پذیری و ارتباط با مردم از راه های مختلف، تبیین خدمات دولت و اقناع افکارعمومی و تعامل بین روابط عمومی های دولتی و غیردولتی می تواند روابط عمومی ها را به سازمانی پویا، هوشمند و تاثیرگذار تبدیل کند.
 
 در ادامه این پیام می خوانیم: شیوع ویروس کرونا در ماه های اخیر آزمونی بزرگ برای روابط عمومی ها نیز بود زیرا با شیوع ویروس کرونا دولت ها برای پیشگیری و مقابله با آن دست به اقداماتی زدند اما تجربه کشور ما نیز نشان داد همراهی مردم با برنامه ها رکن اصلی در موفقیت تصمیم ها و اجرای پروتکل های تدوین شده است. در این زمینه روابط عمومی ها متناسب با مخاطبان نقش مهمی در اقناع افکار عمومی و همراهی مردم داشتند.
 
 استاندار کرمان در بخش دیگری از این پیام تاکید کرد: روابط عمومی دانشگاههای علوم پزشکی و سایر دستگاه های اجرایی، بخش عمومی و خصوصی با مشارکت فعال رسانه ها در کنار یکدیگر شبکه ای در تولید و انتشار محتوا ایجاد کردند که موجب افزایش آگاهی های عمومی، رعایت هرچه بیشتر دستورالعمل ها و مراجعه مردم به مراجع رسمی برای دریافت اخبار و اطلاعات، وفاق همگانی و موفقیت وزارت بهداشت و دولت درمدیریت شیوع ویروس کرونا و درمان مبتلایان شد.
 
 در این پیام همچنین آمده است: در این دوران با تجربه های ارزنده ای مواجه بودیم و این روند همچنان ادامه دارد. لازم است روابط عمومی ها همچنانکه مسئولانه در پیشگیری و کنترل بیماری کووید -۱۹ تلاش کردند در ثبت و ضبط تجربه ها، ایثارگری های کادر بهداشت، درمان و جامعه پزشکی، مشارکت مردمی در همراهی با دولت و همدلی بی نظیر در کمک به آسیب دیدگان از شیوع کرونا، کمک مومنانه و یاری رساندن به نیازمندان همت گمارند.
 
 در ادامه این پیام میخگانیم:تلاش و کوشش خانواده روابط عمومی به مقابله با ویروس کرونا محدود نمی شود و حضور موثر آنها در تسهیل ارتباطات و اطلاع رسانی به طور مداوم و مستمر مشهود است.
 
 این پیام چنین ادامه یافته است: امیداست در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری شده است، روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی، با همیاری گسترده درون و برون سازمانی بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت کنند.
 
 در بخش پایانی پیام استاندار کرمان آمده تست:اینجانب با گرامیداشت این روز و تقدیر و تشکر از همه تلاشگران عرصۀ ارتباطات، از خداوند متعال، برای تمامی عزیزان، توفیق روزافزون مسالت دارم.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد