درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 15:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  از شمار دو چشم یک تن کم
  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات
  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  هوش مصنوعی در نمایشگاه فناوری «ویواتک»‌ فرانسه عطر مورد علاقه شما را تولید می‌کند
  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟
  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد
  ترامپ تی‌وی: شبکه اینترنتی که می‌خواهد پیام رئیس‌جمهور سابق آمریکا را مستقیما به هوادارانش منتقل کند
  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار
  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه
  تجربه جستجوی هوش مصنوعی گوگل: آشفتگی مطلق
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42829صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 - 22:36
رئیس کمیته ملی المپیک: جایگاه روابط عمومی‌ها باید تقویت شود
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: روابط‌عمومی در‌ فدراسیون‌ها و رسانه‌ها پل ارتباطی جامعه، مسئولان و خانواده بزرگ ورزش هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس کمیته ملی المپیک گفت: روابط‌عمومی در‌ فدراسیون‌ها و رسانه‌ها پل ارتباطی جامعه، مسئولان و خانواده بزرگ ورزش هستند.


به گزارش شارا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید رضا صالحی امیری در دیدار با مدیران روابط عمومی فدراسیون‌های ورزشی اظهار داشت: تمامی تلاش‌های شما دیده می‌شود و تمامی این زحمات می‌تواند باعث ارتقا، توسعه و تعالی ورزش کشور شود.

وی با تاکید براین نکته که جایگاه روابط عمومی‌ها باید تقویت شود، گفت: این مهم جز با پذیرفتن تغییر امکان پذیر نیست.

رئیس کمیته ملی المپیک در بخش دیگری از سخنانش از فدراسیون‌ها به عنوان عضوی از خانواده ورزش یاد کرد که با انسجام و حرکتی هماهنگ یک هدف را دنبال می‌کند.

وی گفت: استراتژی رسمی میان کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان، پارالمپیک و فدراسیون‌های ورزشی تعامل، هم افزایی، سازگاری، تعامل و پرهیز از حواشی و مناقشه است.

صالحی امیری از وزارت ورزش و جوانان به عنوان حوزه ستادی ورزش و از فدراسیون‌ها به عنوان خط مقدم مدیریت عملیاتی _ اجرایی و از روابط عمومی‌های فدراسیون‌های ورزشی و رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی جامعه، مسوولان و خانواده بزرگ ورزش نام برد که به دور از حواشی و مناقشات در فضای تعامل، مسائل مربوط به ورزش را به پیش ببرند.

در ادامه وی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در کمیته ملی المپیک ارایه کرد.

رییس کمیته ملی المپیک دیدار با رئیس کمیته بین المللی المپیک، دیدار با اعضای شورای المپیک آسیا، شفاف سازی مالی، برنامه‌ای و سیاست گذاری‌ها، مستند سازی و تدوین تاریخ شفاهی ورزش و احداث موزه را اقدامات صورت گرفته در کمیته ملی المپیک نام برد.

صالحی امیری تعامل، هماهنگی و رفاقت را از ویژگی‌های احمدی عنوان کرد.

در این نشست قراخانلو رییس آکادمی ملی المپیگ، کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی ارائه گزارش کردند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  اریک اشمیت، مدیر عامل سابق گوگل، پیش‌بینی می‌کند که قدرتمندترین سیستم‌های هوش مصنوعی ایالات متحده و چین در آینده در پایگاه‌های نظامی محصور و توسط مسلسل محافظت خواهند شد


  اصول کلیدی رهبری خدمتگزار


  مدل‌های هوش مصنوعی جیبی می‌توانند دوران جدیدی از محاسبات را باز کنند


  رقیب گوگل Gemini 1.5 Pro را در تست‌های مختلف شکست می‌دهد


  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


  هوش مصنوعی و نگرانی‌های مربوط به آگاهی، دسترسی به داده‌ها و ایمنی


  مسئولیت‌پذیری در استفاده از هوش مصنوعی و چالش‌های ارتباطی


  فاجعه سقوط بالگرد: زنگ خطر ناتوانی در مدیریت بحران


  خلاصه‌ای از یادداشت" سایمون کوپر "در فایننشال‌تایمز با عنوان: کسانی که مهارت خواندن ندارند، مهارت اندیشیدن هم ندارند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد