درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 16:00   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42829صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 - 23:12
رئیس کمیته ملی المپیک: جایگاه روابط عمومی‌ها باید تقویت شود
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: روابط‌عمومی در‌ فدراسیون‌ها و رسانه‌ها پل ارتباطی جامعه، مسئولان و خانواده بزرگ ورزش هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس کمیته ملی المپیک گفت: روابط‌عمومی در‌ فدراسیون‌ها و رسانه‌ها پل ارتباطی جامعه، مسئولان و خانواده بزرگ ورزش هستند.


به گزارش شارا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید رضا صالحی امیری در دیدار با مدیران روابط عمومی فدراسیون‌های ورزشی اظهار داشت: تمامی تلاش‌های شما دیده می‌شود و تمامی این زحمات می‌تواند باعث ارتقا، توسعه و تعالی ورزش کشور شود.

وی با تاکید براین نکته که جایگاه روابط عمومی‌ها باید تقویت شود، گفت: این مهم جز با پذیرفتن تغییر امکان پذیر نیست.

رئیس کمیته ملی المپیک در بخش دیگری از سخنانش از فدراسیون‌ها به عنوان عضوی از خانواده ورزش یاد کرد که با انسجام و حرکتی هماهنگ یک هدف را دنبال می‌کند.

وی گفت: استراتژی رسمی میان کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان، پارالمپیک و فدراسیون‌های ورزشی تعامل، هم افزایی، سازگاری، تعامل و پرهیز از حواشی و مناقشه است.

صالحی امیری از وزارت ورزش و جوانان به عنوان حوزه ستادی ورزش و از فدراسیون‌ها به عنوان خط مقدم مدیریت عملیاتی _ اجرایی و از روابط عمومی‌های فدراسیون‌های ورزشی و رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی جامعه، مسوولان و خانواده بزرگ ورزش نام برد که به دور از حواشی و مناقشات در فضای تعامل، مسائل مربوط به ورزش را به پیش ببرند.

در ادامه وی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در کمیته ملی المپیک ارایه کرد.

رییس کمیته ملی المپیک دیدار با رئیس کمیته بین المللی المپیک، دیدار با اعضای شورای المپیک آسیا، شفاف سازی مالی، برنامه‌ای و سیاست گذاری‌ها، مستند سازی و تدوین تاریخ شفاهی ورزش و احداث موزه را اقدامات صورت گرفته در کمیته ملی المپیک نام برد.

صالحی امیری تعامل، هماهنگی و رفاقت را از ویژگی‌های احمدی عنوان کرد.

در این نشست قراخانلو رییس آکادمی ملی المپیگ، کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی ارائه گزارش کردند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد