درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 19:55   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42771صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 - 22:00
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران: روابط عمومی ها در افزایش ضریب نفوذ بیمه نقش کلیدی برعهده دارند
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با اشاره به اهداف کلان صنعت بیمه در خصوص افزایش ضریب نفوذ بیمه نقش روابط عمومی ها را در این راستا اساسی دانست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با اشاره به اهداف کلان صنعت بیمه در خصوص افزایش ضریب نفوذ بیمه نقش روابط عمومی ها را در این راستا اساسی دانست.

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی سندیکای بیمه گران ایران، سیدمحمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران روز یکشنبه در جلسه کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران با تاکید بر اینکه کارگروه های تخصصی سندیکا به عنوان اتاق فکر این نهاد صنفی محسوب می شوند، گفت: کارگروه ها به عنوان پشتیبان فکری و فنی سندیکا پذیرفته شده اند، به همین دلیل این نهاد صنفی برای اتخاذ تصمیم درست نیازمند نظرات کارشناسی کارگروه های تخصصی است و ارائه نظر کارشناسی مفید و قابل اتکا هم مستلزم هماهنگی و حضور مستمر و فعال اعضا در جلسات کارگروه است.

وی با بیان اینکه برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور، نیاز است تلاش ها را دو چندان کرد، اظهار داشت: در سال جاری کارگروه های تخصصی سندیکای بیمه گران ایران بصورت جدی تر فعال خواهند بود تا بتوان برای رسیدن به اهداف صنعت بیمه ریل گذاری دقیق تری داشت.

دکتر کریمی نقش کارگروه روابط عمومی در سندیکای بیمه گران ایران را بسیار مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: روابط عمومی ها در افزایش ضریب نفوذ بیمه نقش اصلی و کلیدی بر عهده دارند و نیاز است کارگروه تخصصی روابط عمومی در این راستا برنام ریزی کند. فرهنگ سازی در جهت توسعه ضریب نفوذ بیمه مهم است که می توان فعالیت های مشترکی طراحی و با هدایت بیمه مرکزی اجرا شود.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران ضمن قدردانی از تلاش های روابط عمومی بیمه مرکزی و پژوهشکده بیمه در برگزاری شایسته همایش ملی بیمه و توسعه در سال گذشته ، تاکید داشت: یکی از اقدامات کارگروه روابط عمومی در سال جاری برنامه ریزی برای برگزاری بهتر روز بیمه در 13 آذرماه سال جاری باشد.

در این نشست مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی نیز با استقبال از فعالیت های مشترک، همکاری و هماهنگی فعلی میان بیمه مرکزی و سندیکای بیمه گران ایران را در اوج دانست و افزود: روابط عمومی بیمه مرکزی آمادگی دارد در حوزه فرهنگ سازی با سندیکای بیمه گران همکاری های مشترک و نزدیکی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه این همکاری ها می تواند تعریف شود و گفت: هماهنگی برنامه های روابط عمومی بین بیمه مرکزی و سندیکای بیمه گران ایران در زمینه افزایش فرهنگ بیمه در جامعه و کاهش تلفات جاده ای می تواند بسیاری از مشکلات صنعت بیمه را برطرف کند.

گفتنی است در ابتدای جلسه کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران اعضای کارگروه، داوود شکری مدیر روابط عمومی بیمه ما را به عنوان دبیر این کارگروه انتخاب کردند.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد