درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 09:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42540صفحه نخست » جمعه، 5 اردیبهشت 1399 - 10:00
شیوه تعاملی نویسندگان و ناشرین با رسانه ها در ایران قواعد و اصول تعریف شده ای ندارد
مهدی جمشیدی پژوهشگر و فعال رسانه ای ضمن انتقاد از رسانه های برخط و جراید مکتوب کشور گفت؛ شیوه تعاملی نویسندگان و ناشرین با رسانه ها در ایران قواعد و اصول تعریف شده ای ندارد و حوزه نشر و کتاب برخلاف دیگر حوزه های خبری به نوعی محجور مانده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مهدی جمشیدی پژوهشگر و فعال رسانه ای ضمن انتقاد از رسانه های برخط و جراید مکتوب کشور گفت؛ شیوه تعاملی نویسندگان و ناشرین با رسانه ها در ایران قواعد و اصول تعریف شده ای ندارد و حوزه نشر و کتاب برخلاف دیگر حوزه های خبری به نوعی محجور مانده است.
 
 این پژوهشگر فرهنگی درخصوص انتشار اخبار حوزه کتاب گفت؛ با رصد رسانه ها متوجه شدم که بیشتر آنها فقط خبر انتشار یک
کتاب را منتشر می کنند و آن هم بیشتر به خاطر خالی نبودن صفحه حوزه کتاب رسانه خودشان ا
 
 جمشیدی که پیش از این، ایده راه اندازی اولین "باغچه خبر" را در سه حوزه "فرهنگ ، هنر ، رسانه" طراحی و در باغ پرندگان تهران اجرایی کرده بود خطاب به متولیان فرهنگی گفت؛ پیشنهاد می کنم باغ کتاب تهران و یا دیگر متولیان این حوزه مکان ویژه را به نویسندگان، ناشران و خبرنگاران اختصاص دهند تا اهالی این حوزه بتوانند گفتگوهای خبری و رسانه ای و همچنین نشست های نقد را به طور تخصصی با مخاطبان و منتقدان برگزار نمایند.
 
 جمشیدی که سردبیری سه نشریه اختصاصی را در کارنامه عملکرد فرهنگی و رسانه ای خود دارد گفت؛ توجه به ارزش زمان در انتشار اخبار حوزه کتاب ضرورت ندارد و به طور مثال اخبار این حوزه برخلاف خبر واریز یارانه، افتتاح پروژه و وقوع سیل هر زمان که منتشر شود با توجه به فراگیری مخاطبان و علاقه مندان به کتاب و همچنین ترویج فرهنگ مطالعه می تواند اثرگذار باشد و دبیران خبر با توجیه اینکه خبری در زمان و رسانه ای دیگر منتشر شده است نباید به این حوزه بی توجهی نمایند.
 
 در پایان نویسنده کتاب "سیر تا احمق" که در حال حاضر مشغول نگارش بخش پایانی این اثر است از مدیران مسئول خبرگزاریها، جراید و همچنین رسانه ملی درخواست کرد تا به حوزه کتاب و نشر توجه ویژه، غیرتجاری و سیاسی داشته باشند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد