درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 14:10   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42286صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیسه شنبه، 19 فروردین 1399 - 09:14
رویداد خود را در طول COVID-19 بازیابی کنید
بسیاری از برگزارکنندگان رویداد در حال تعجب هستند که چگونه استراتژی های ارتباطی آنها باید در زمانی تحقق یابد که اشتهای سفر و شرکت در رویدادهای زنده نسبت به نگرانی های کروناویروس کاهش یافته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بسیاری از برگزارکنندگان رویداد در حال تعجب هستند که چگونه استراتژی های ارتباطی آنها باید در زمانی تحقق یابد که اشتهای سفر و شرکت در رویدادهای زنده نسبت به نگرانی های کروناویروس کاهش یافته است. اگرچه همه ما همچنان در حال یادگیری هستیم، در اینجا چند توصیه وجود دارد که می تواند راهنمای شما برای روابط‌عمومی و بازاریابی باشد:

سعی نکنید یک متخصص ویروس شناسی شوید.

به یاد داشته باشید، شما یک سازمان دهنده رویداد هستید و نیازی نیست که متخصص بیماری همه گیر باشید. این وظیفه مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) است که به مردم اطلاعات و نحوه برخورد با درمان را بشناساند. برای رویداد خود به مخاطب فکر کنید و اطلاعاتی که ممکن است از شما بخواهد. به عنوان یک متخصص رویداد روی خط خود بمانید.

در برقراری ارتباط مداوم و پیشگیرانه سعی کنید و متخصص شوید.

مخاطبان آینده نگر شما اطلاعات می خواهند و اگر آنها این اطلاعان را دریافت نکنند، سکوت باعث شایعات خواهد شد. اطمینان حاصل کنید که همه افراد سازمان شما در معرض پیام رسانی مداوم قرار دارند.

همچنین از نشان دادن یا بحث درمورد محتوایی که ممکن است نگرانی ایجاد کند، خودداری کنید.

از قدرت نفوذ اجتماعی استفاده کنید.

حقیقت را بگو. این مسئولیت شماست که خطر واقعی را به آنها گوشزد کنید تا بتوانند تصمیم بگیرند که در آن شرکت کنند یا نه. در نهایت مردم فقط می خواهند واقعیت ها را بدانند و چگونه می توانند به بهترین وجه از خود محافظت کنند.

چرا به آنها بگویید بیشتر شرکت کنندگان در رویداد درک می کنند که چگونه سازمان دهندگان رویداد با تصمیم دشوار برگزاری یک رویداد - در صورت عدم تصمیم گیری مقامات بهداشت محلی، در تلاش هستند. اگر فکر می کنید خطر برای برگزاری رویداد بسیار زیاد است، با آنها ارتباط برقرار کنید. اگر اعتقاد دارید که خطر قابل کنترل است و اگر رویداد شما را لغو کنند، فروش، درآمد و فرصت به اشتراک گذاشتن دانش را از دست می دهند.

به مخاطبان خود یادآوری کنید که به سلامتی و معیشت آنها اهمیت می دهید.

بسیاری از برگزارکنندگان در حال استفاده از فناوری برای پذیرایی مخاطبان از راه دور، به تعویق انداختن این رویداد به تاریخ آینده، همگام سازی با سایر رویدادها و یافتن راه حل های خلاقانه دیگر هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد