درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 06:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42286صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیسه شنبه، 19 فروردین 1399 - 04:44
رویداد خود را در طول COVID-19 بازیابی کنید
بسیاری از برگزارکنندگان رویداد در حال تعجب هستند که چگونه استراتژی های ارتباطی آنها باید در زمانی تحقق یابد که اشتهای سفر و شرکت در رویدادهای زنده نسبت به نگرانی های کروناویروس کاهش یافته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بسیاری از برگزارکنندگان رویداد در حال تعجب هستند که چگونه استراتژی های ارتباطی آنها باید در زمانی تحقق یابد که اشتهای سفر و شرکت در رویدادهای زنده نسبت به نگرانی های کروناویروس کاهش یافته است. اگرچه همه ما همچنان در حال یادگیری هستیم، در اینجا چند توصیه وجود دارد که می تواند راهنمای شما برای روابط‌عمومی و بازاریابی باشد:

سعی نکنید یک متخصص ویروس شناسی شوید.

به یاد داشته باشید، شما یک سازمان دهنده رویداد هستید و نیازی نیست که متخصص بیماری همه گیر باشید. این وظیفه مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) است که به مردم اطلاعات و نحوه برخورد با درمان را بشناساند. برای رویداد خود به مخاطب فکر کنید و اطلاعاتی که ممکن است از شما بخواهد. به عنوان یک متخصص رویداد روی خط خود بمانید.

در برقراری ارتباط مداوم و پیشگیرانه سعی کنید و متخصص شوید.

مخاطبان آینده نگر شما اطلاعات می خواهند و اگر آنها این اطلاعان را دریافت نکنند، سکوت باعث شایعات خواهد شد. اطمینان حاصل کنید که همه افراد سازمان شما در معرض پیام رسانی مداوم قرار دارند.

همچنین از نشان دادن یا بحث درمورد محتوایی که ممکن است نگرانی ایجاد کند، خودداری کنید.

از قدرت نفوذ اجتماعی استفاده کنید.

حقیقت را بگو. این مسئولیت شماست که خطر واقعی را به آنها گوشزد کنید تا بتوانند تصمیم بگیرند که در آن شرکت کنند یا نه. در نهایت مردم فقط می خواهند واقعیت ها را بدانند و چگونه می توانند به بهترین وجه از خود محافظت کنند.

چرا به آنها بگویید بیشتر شرکت کنندگان در رویداد درک می کنند که چگونه سازمان دهندگان رویداد با تصمیم دشوار برگزاری یک رویداد - در صورت عدم تصمیم گیری مقامات بهداشت محلی، در تلاش هستند. اگر فکر می کنید خطر برای برگزاری رویداد بسیار زیاد است، با آنها ارتباط برقرار کنید. اگر اعتقاد دارید که خطر قابل کنترل است و اگر رویداد شما را لغو کنند، فروش، درآمد و فرصت به اشتراک گذاشتن دانش را از دست می دهند.

به مخاطبان خود یادآوری کنید که به سلامتی و معیشت آنها اهمیت می دهید.

بسیاری از برگزارکنندگان در حال استفاده از فناوری برای پذیرایی مخاطبان از راه دور، به تعویق انداختن این رویداد به تاریخ آینده، همگام سازی با سایر رویدادها و یافتن راه حل های خلاقانه دیگر هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد