درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 16:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42286صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیسه شنبه، 19 فروردین 1399 - 08:38
رویداد خود را در طول COVID-19 بازیابی کنید
بسیاری از برگزارکنندگان رویداد در حال تعجب هستند که چگونه استراتژی های ارتباطی آنها باید در زمانی تحقق یابد که اشتهای سفر و شرکت در رویدادهای زنده نسبت به نگرانی های کروناویروس کاهش یافته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بسیاری از برگزارکنندگان رویداد در حال تعجب هستند که چگونه استراتژی های ارتباطی آنها باید در زمانی تحقق یابد که اشتهای سفر و شرکت در رویدادهای زنده نسبت به نگرانی های کروناویروس کاهش یافته است. اگرچه همه ما همچنان در حال یادگیری هستیم، در اینجا چند توصیه وجود دارد که می تواند راهنمای شما برای روابط‌عمومی و بازاریابی باشد:

سعی نکنید یک متخصص ویروس شناسی شوید.

به یاد داشته باشید، شما یک سازمان دهنده رویداد هستید و نیازی نیست که متخصص بیماری همه گیر باشید. این وظیفه مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) است که به مردم اطلاعات و نحوه برخورد با درمان را بشناساند. برای رویداد خود به مخاطب فکر کنید و اطلاعاتی که ممکن است از شما بخواهد. به عنوان یک متخصص رویداد روی خط خود بمانید.

در برقراری ارتباط مداوم و پیشگیرانه سعی کنید و متخصص شوید.

مخاطبان آینده نگر شما اطلاعات می خواهند و اگر آنها این اطلاعان را دریافت نکنند، سکوت باعث شایعات خواهد شد. اطمینان حاصل کنید که همه افراد سازمان شما در معرض پیام رسانی مداوم قرار دارند.

همچنین از نشان دادن یا بحث درمورد محتوایی که ممکن است نگرانی ایجاد کند، خودداری کنید.

از قدرت نفوذ اجتماعی استفاده کنید.

حقیقت را بگو. این مسئولیت شماست که خطر واقعی را به آنها گوشزد کنید تا بتوانند تصمیم بگیرند که در آن شرکت کنند یا نه. در نهایت مردم فقط می خواهند واقعیت ها را بدانند و چگونه می توانند به بهترین وجه از خود محافظت کنند.

چرا به آنها بگویید بیشتر شرکت کنندگان در رویداد درک می کنند که چگونه سازمان دهندگان رویداد با تصمیم دشوار برگزاری یک رویداد - در صورت عدم تصمیم گیری مقامات بهداشت محلی، در تلاش هستند. اگر فکر می کنید خطر برای برگزاری رویداد بسیار زیاد است، با آنها ارتباط برقرار کنید. اگر اعتقاد دارید که خطر قابل کنترل است و اگر رویداد شما را لغو کنند، فروش، درآمد و فرصت به اشتراک گذاشتن دانش را از دست می دهند.

به مخاطبان خود یادآوری کنید که به سلامتی و معیشت آنها اهمیت می دهید.

بسیاری از برگزارکنندگان در حال استفاده از فناوری برای پذیرایی مخاطبان از راه دور، به تعویق انداختن این رویداد به تاریخ آینده، همگام سازی با سایر رویدادها و یافتن راه حل های خلاقانه دیگر هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد