درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42252صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 13 فروردین 1399 - 17:21
روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه پیشگام در اطلاع رسانی مقابله با ویروس کرونا
در این راستا در مجتمع مس سرچشمه به عنوان قلب تپنده صنعت مس در کشور در مقابله با ویروس کرونا اقدامات و فعالیت های پیشگیرانه و درمانی انجام گرفته و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه نیز پیشگام اطلاع رسانی مقابله با ویروس کرونا بوده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر امور روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه با بیان اینکه شرکت ملی صنایع مس ایران یک صنعت پیشگام در کشور تلقی می شود، تصریح کرد: در این راستا در مجتمع مس سرچشمه به عنوان قلب تپنده صنعت مس در کشور در مقابله با ویروس کرونا اقدامات و فعالیت های پیشگیرانه و درمانی انجام گرفته و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه نیز پیشگام اطلاع رسانی مقابله با ویروس کرونا بوده است.


به گزارش روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، محمدرضا رجب پور در این رابطه اظهار کرد: بعد از اینکه از سوی متولیان بهداشت کشور وجود موارد مثبت بیماری کرونا در ایران اعلام شد بلافاصله در مجتمع مس سرچشمه نامه نگاری برای تشکیل کمیته بحران انجام و این کمیته با حضور مدیر مجتمع مس سرچشمه تشکیل و یکسری تصمیم گیری ها در آن مقطع انجام گرفت.


وی افزود: کمیته اجرایی پیشگیری از شیوع کرونا ویروس مجتمع مس سرچشمه که از سوی امور نظارت، حراست، روابط عمومی، HSE و بهداشت و درمان مجتمع تشکیل شد ضمن بررسی ابعاد مشکلات، نسبت به رفع این موارد از روز نخست تلاش کرد و در این بین نقش روابط عمومی به عنوان مرجع اطلاع رسانی درباره این بیماری در مجتمع بسیار خطیر بود.


وی ادامه داد: در این رابطه با جلسات داخلی با همکاران بخش های مختلف روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع، اقدامات موثر و گسترده ای با برنامه ریزی مناسب و هماهنگ با سایر مراجع ذیربط از سوم اسفند ماه آغاز کردیم.
مدیر امور روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه در ادامه به اقدامات روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه بر اساس مصوبات کمیته اجرایی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: در بخش تبلیغات و انتشارات علاوه بر نصب 40 عدد پرتابل در سطح کارخانه و شهر سرچشمه،2 عدد بیلبورد شهری و جاده ای، طراحی و چاپ 500 عدد پوستر، طراحی و چاپ 14000 عدد بروشور، طراحی و چاپ 5500 عدد لیبل و طراحی و چاپ 22000 عدد برچسب جهت اسپری ضدعفونی انجام شد.


رجب پور با بیان اینکه این پوستر و بروشورها به امور ایمنی، بهداشت و محیط زیست جهت توزیع در کارخانه تحویل داده شده است، ادامه داد: تحویل پوستر و بروشور به شهرداری سرچشمه جهت توزیع و تحویل نصب و توزیع بروشور و پوستر در واحدهای ساکن در شهر سرچشمه از دیگر اقدامات صورت گرفته در این زمینه بوده است.


وی یادآور شد: از 3 اسفندماه و همزمان با شیوع بیماری در کشور، موارد مختلف شامل اطلاع رسانی ساعات کاری و هشدارهایی در مورد بیماری کرونا به پرسنل و کارکنان مجتمع، اطلاع رسانی لغو کلاسها و برنامه های فرهنگسرا و مسابقه حفظ سوره مبارکه احزاب و موارد دیگر از طریق سیستم پیامکی اطلاع رسانی گردید.


وی عنوان کرد: همچنین اطلاع رسانی اتوماسیون و فضای مجازی شامل ارسال اطلاعیه های کمیته پیشگیری، ارسال اطلاعیه های امور آموزش و خدمات اجتماعی، اطلاع رسانی به پرسنل در خصوص عدم استفاده از ساعت حضور و غیاب و تغییر ساعت کاری و تشکیل ستاد بحران، اطلاع رسانی طرح های مربوط به پیشگیری، تهیه کاریکاتورهایی با هشتگ در خانه بمانیم و اطلاع رسانی، اطلاع رسانی طرح های مربوط به پیشگیری و درمان از دیگر فعالیتهای صورت گرفته در امور روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه بوده است.


مدیر امور روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه با بیان اینکه در بخش سمعی بصری: پوشش تصویری جلسات کمیته اجرایی پیشگیری از کرونا ویروس مجتمع مس سرچشمه و کارگروههای تشکیل شده صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: نظرسنجی پیامکی در خصوص پایش سلامتی پرسنل از جمله اقدامات انجام شده در بخش اطلاع رسانی فضای مجازی بوده است.


رجب پور تصریح کرد: در بخش اطلاع رسانی فضای مجازی نیز اطلاع رسانی کلیپ و توصیه های مربوط به پیشگیری در صفحه و کانال رسمی مجتمع مس سرچشمه، پوشش خبری جلسات و کمیته و کارگروههای مربوط به پیشگیری و اطلاع رسانی آنها از صفحه و کانال های رسمی مجتمع مس سرچشمه، پوشش خبری اقدامات پیشگیرانه انجام شده و اطلاع رسانی از طریق صفحه و کانال های رسمی مجتمع مس سرچشمه و اطلاع رسانی طرح های مربوط به پیشگیری صورت گرفته است.


مدیر امور روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه با تشریح جزئیات اطلاع رسانی در صفحات و کانال های رسمی مجتمع مس سرچشمه در فضای مجازی، گفت: در این رابطه حدود 70 مورد اطلاع رسانی در خصوص بیماری کرونا، توصیه های پیشگیری و راههای انتقال بیماری، همچنین آموزش پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس، روش گندزدایی و ضدعفونی با وایتکس و طرز تهیه محلول گندزدایی برای سطوح در صفحات و کانال های رسمی مجتمع مس سرچشمه در فضای مجازی انجام گرفت.

 

رجب پور بیان کرد: 4 مورد اطلاع رسانی اقدامات پیشگیرانه در شرکت همگامان مس و شرکت های پیمانکاری مجتمع مس سرچشمه برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، 5 مورد کاریکاتور با هشتگ #در_خانه_بمانیم، اطلاع رسانی مسابقه‌ی «تنها در خانه» ویژه نوجوانان و دانش آموزان و اطلاع رسانی اقدامات اداره تبلیغات اسلامی شهر سرچشمه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از دیگر اقدامات امور روابط عمومی مجتمع بوده است.


مدیر امور روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه با اشاره به تاکید و سفارش مقام معظم رهبری مبنی بر قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه برای دفع بلای ویروس کرونا، ابراز داشت: در این زمینه در 5 مورد و دفعات متوالی، فرازی از این دعای ارزشمند در صفحات و کانال های رسمی مجتمع مس سرچشمه اطلاع رسانی و نشر داده شده است.


رجب پور در پایان تاکید کرد: از آنجا که استمرار مواجهه با این بلیه مستلزم صبر، تلاش و مجاهدت است لذا برای کمک به مهار این بیماری و در راستای اقدامات پیشین ضمن توجه به ضرورت‌های کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از منظر اطلاع رسانی، نکات توجیهی و توصیه‌های لازم ضروری است بنابراین امور روابط عمومی همچنان که تاکنون در این امر پیشگام بوده همچنان اطلاع رسانی گسترده‌ خود را تا ریشه کن شدن این بیماری خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
رضا پراش
| 1399/1/13 - 19:42 |     0     0     |
با سلام
خدا قوت خدمت اقای رجب پور مدیر محترم روابط عمومی و خدمات اجتماعی و همچنین خدا قوت خدمت آقای ابوالهادی رئیس محترم روابط عمومی و سایر همکاران در روابط عمومی که واقعا از جون و دل کار کردند و زحمت کشیدند


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد