درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 00:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42244صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 12 فروردین 1399 - 14:18
اوج‌گیری استفاده از نرم‌افزارهای ارتباط ویدئویی در پی شیوع کرونا
شرکت مایکروسافت می‌گوید در سایه خانه‌مانی بسیاری از مردم جهان به خاطر شیوع کرونا، استفاده از نرم‌افزار کاربردی اسکایپ برای ارتباطات مردمی ۷۰ درصد افزایش یافته است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شرکت مایکروسافت می‌گوید در سایه خانه‌مانی بسیاری از مردم جهان به خاطر شیوع کرونا، استفاده از نرم‌افزار کاربردی اسکایپ برای ارتباطات مردمی ۷۰ درصد افزایش یافته است.
 
 اسکایپ از زیرمجموعه‌های مایکروسافت است.
 
 به گزارش خبرگزاری رویترز، شمار کاربران اسکایپ طی یک ماه گذشته به ۴۰ میلیون نفر افزایش یافته است.
 
 همچنین مدت زمان ارتباطات مستقیم اسکایپ به اسکایپ طی یک ماه ۲۲۰ درصد افزایش یافته است.
 
 بر اساس گزارش‌ها، برخی نرم‌افزارهای کاربری ارتباط ویدئویی مانند «زوم» نیز به خاطر ترجیح مردم به ماندن در خانه و استفاده از فضای مجازی برای ارتباطات به شدت افزایش یافته است.
 
 در این میان استفاده از نرم‌افزار کاربردی واتس‌آپ در کشورهایی که به شدت با ویروس کرونا درگیر هستند نیز بیش از ۵۱ درصد افزایش یافته است.
 
 فیس بوک، شرکت مادر واتس‌آپ نیز از افزایش شمار کاربران خبر داده و گفته است شمار تماس‌های ویدئویی از طریق پیام‌رسان این نرم‌افزار ۷۰ درصد افزایش یافته است.
 
 به رغم افزایش کاربران برنامه‌های ارتباط مجازی، ارزش سهام این شرکت‌ها نیز به خاطر شیوع کرونا به شدت کاهش یافته است.
 
 ارزش سهام مایکروسافت طی یک ماه گذشته ۷.۵ درصد و ارزش سهام فیس‌بوک حدود ۱۸ درصد افت کرده است. البته افت ارزش سهام این شرکت‌ها تا هفته گذشته بسیار بیشتر از این رقم بود، اما دوباره مقداری احیا شد.
 
 برخلاف این شرکت‌ها، ارزش سهام شرکت ارتباطات ویدئویی «زوم» حدود ۳۵ درصد طی یک ماه افزایش یافته است.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه


  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت


  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟


  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد


  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟


  ممنوع کردن بچه‌ها از رسانه‌های اجتماعی راه‌حل نیست - این افراد بالای 60 سال هستند که باید اینترنت را ترک کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد