درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 01:59   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42244صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 12 فروردین 1399 - 14:18
اوج‌گیری استفاده از نرم‌افزارهای ارتباط ویدئویی در پی شیوع کرونا
شرکت مایکروسافت می‌گوید در سایه خانه‌مانی بسیاری از مردم جهان به خاطر شیوع کرونا، استفاده از نرم‌افزار کاربردی اسکایپ برای ارتباطات مردمی ۷۰ درصد افزایش یافته است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شرکت مایکروسافت می‌گوید در سایه خانه‌مانی بسیاری از مردم جهان به خاطر شیوع کرونا، استفاده از نرم‌افزار کاربردی اسکایپ برای ارتباطات مردمی ۷۰ درصد افزایش یافته است.
 
 اسکایپ از زیرمجموعه‌های مایکروسافت است.
 
 به گزارش خبرگزاری رویترز، شمار کاربران اسکایپ طی یک ماه گذشته به ۴۰ میلیون نفر افزایش یافته است.
 
 همچنین مدت زمان ارتباطات مستقیم اسکایپ به اسکایپ طی یک ماه ۲۲۰ درصد افزایش یافته است.
 
 بر اساس گزارش‌ها، برخی نرم‌افزارهای کاربری ارتباط ویدئویی مانند «زوم» نیز به خاطر ترجیح مردم به ماندن در خانه و استفاده از فضای مجازی برای ارتباطات به شدت افزایش یافته است.
 
 در این میان استفاده از نرم‌افزار کاربردی واتس‌آپ در کشورهایی که به شدت با ویروس کرونا درگیر هستند نیز بیش از ۵۱ درصد افزایش یافته است.
 
 فیس بوک، شرکت مادر واتس‌آپ نیز از افزایش شمار کاربران خبر داده و گفته است شمار تماس‌های ویدئویی از طریق پیام‌رسان این نرم‌افزار ۷۰ درصد افزایش یافته است.
 
 به رغم افزایش کاربران برنامه‌های ارتباط مجازی، ارزش سهام این شرکت‌ها نیز به خاطر شیوع کرونا به شدت کاهش یافته است.
 
 ارزش سهام مایکروسافت طی یک ماه گذشته ۷.۵ درصد و ارزش سهام فیس‌بوک حدود ۱۸ درصد افت کرده است. البته افت ارزش سهام این شرکت‌ها تا هفته گذشته بسیار بیشتر از این رقم بود، اما دوباره مقداری احیا شد.
 
 برخلاف این شرکت‌ها، ارزش سهام شرکت ارتباطات ویدئویی «زوم» حدود ۳۵ درصد طی یک ماه افزایش یافته است.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد