درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 09:33   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
  آیا می‌توان بدون بک لینک زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42229صفحه نخست » دوشنبه، 11 فروردین 1399 - 01:40
خبررسان واتس‌اپی سازمان جهانی بهداشت در خدمت میلیون‌ها کاربر
سازمان جهانی بهداشت (WHO) با همکاری واتس‌اپ و فیسبوک، اطلاعات حیاتی را در مورد ویروس جهان‌گستر کرونا کووید۱۹، مستقیماً در اختیار میلیاردها کاربر می‌گذارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سازمان جهانی بهداشت (WHO) با همکاری واتس‌اپ و فیسبوک، اطلاعات حیاتی را در مورد ویروس جهان‌گستر کرونا کووید۱۹، مستقیماً در اختیار میلیاردها کاربر می‌گذارد.

خبررسان هشدار بهداشتی WHO برای مقابله با انتشار اطلاعات نادرست راجع به این ویروس مرگبار، در هفته‌های اخیر در رسانه‌های اجتماعی پا گرفته است.

در وب‌نوشت سازمان جهانی بهداشت آمده است: «این خبررسان تازه‌ترین اخبار و اطلاعات را راجع به ویروس کرونا شامل جزییات نشانگانی، چگونگی اقدامات حفاظتی در برابر آن و غیره، در اختیار اقشار مختلف، از سران حکومت و امدادگران بهداشت تا اقوام و دوستان، می‌گذارد.»

«این خبررسان همچنین تازه‌ترین گزارش‌های وضعیت و آمار را بی‌درنگ ارائه می‌دهد تا تصمیم‌گیرندگان دولتی با کمک آن‌ها بتوانند از سلامت مردم حفاظت کنند.»

این خدمات رایگان را می‌توان با افزودن شماره +41 22 501 76 55 به فهرست شماره‌تلفن‌های گوشی‌ها، یا کلیک کردن روی پیوندنشانی مستقیم مکالمه واتس‌اپی با گپ‌ربات نرم‌افزاری WHO فعال کرد.

کاربر می‌تواند با وارد کردن کلمه« hi» (سلام) در بخش مکالمه، به گستره‌ای از گزینه‌ها شامل «تازه‌ترین آمار»، «خودحفاظتی» و «توصیه‌های مسافرتی» دست یابد که اطلاعات مفصل‌تری در مورد این ویروس جهان‌گستر به دست می‌دهند.

به مقابله با افسانه‌پردازی‌ و شایعه‌پردازی در مورد این ویروس جهان‌گستر هم توجه داشته‌اند و به کاربران راجع به خطرات پیروی از توصیه‌های منابع دست‌چندم هشدار داده‌اند.

بنا به این گپ‌ربات نرم‌افزاری، «دست‌خشک‌کن کرونا را از بین نمی‌برد» و« اگر ویروس وارد بدن شده باشد، اگر به سرتاپای خود هم الکل یا کلر بپاشیم ویروس را نخواهد کشت.»

اندرو پتیسون، مدیر بخش راهکارهای دیجیتالی سازمان جهانی بهداشت، به تازگی پدیده انتشار اطلاعات نادرست در مورد کرونا را «شیوع اطلاعات نادرست» نامیده است که «سریع‌تر از خود ویروس انتشار می‌یابد.»

این سازمان وابسته به سازمان ملل، می‌گوید به لطف انبوه کاربرانی که واتس‌اپ دارد، می‌توان خدمات این خبررسان را در اختیار ۲ میلیارد نفر گذاشت.

خبررسان هشدار بهداشتی در عرض چند روز بعد از آن که در آفریقای جنوبی در ۲۰ مارس راه‌اندازی شد، ۱۰ میلیون کاربر به دست آورد و سازمان جهانی بهداشت اکنون در پی عرضه آن به زبان‌های بیش‌تر است.

در حال حاضر این خبررسان به زبان انگلیسی است، ولی قرار است به بیش از ۲۰ زبان در اختیار کاربران واتس‌اپ در سراسر جهان قرار گیرد.

واتس‌اپ که یکی از غول‌های حوزه پیام‌رسانی است، در توییتر اعلام کرد: «همکاری با سازمان جهانی بهداشت برای ارایه این خدمات ساده و گرفتن مستقیم تازه‌ترین اطلاعات از کارشناسان در بستر واتس‌اپ، افتخار بزرگی است.»
 

منبع:
www.independentpersian.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد