درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 18:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42229صفحه نخست » دوشنبه، 11 فروردین 1399 - 01:40
خبررسان واتس‌اپی سازمان جهانی بهداشت در خدمت میلیون‌ها کاربر
سازمان جهانی بهداشت (WHO) با همکاری واتس‌اپ و فیسبوک، اطلاعات حیاتی را در مورد ویروس جهان‌گستر کرونا کووید۱۹، مستقیماً در اختیار میلیاردها کاربر می‌گذارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سازمان جهانی بهداشت (WHO) با همکاری واتس‌اپ و فیسبوک، اطلاعات حیاتی را در مورد ویروس جهان‌گستر کرونا کووید۱۹، مستقیماً در اختیار میلیاردها کاربر می‌گذارد.

خبررسان هشدار بهداشتی WHO برای مقابله با انتشار اطلاعات نادرست راجع به این ویروس مرگبار، در هفته‌های اخیر در رسانه‌های اجتماعی پا گرفته است.

در وب‌نوشت سازمان جهانی بهداشت آمده است: «این خبررسان تازه‌ترین اخبار و اطلاعات را راجع به ویروس کرونا شامل جزییات نشانگانی، چگونگی اقدامات حفاظتی در برابر آن و غیره، در اختیار اقشار مختلف، از سران حکومت و امدادگران بهداشت تا اقوام و دوستان، می‌گذارد.»

«این خبررسان همچنین تازه‌ترین گزارش‌های وضعیت و آمار را بی‌درنگ ارائه می‌دهد تا تصمیم‌گیرندگان دولتی با کمک آن‌ها بتوانند از سلامت مردم حفاظت کنند.»

این خدمات رایگان را می‌توان با افزودن شماره +41 22 501 76 55 به فهرست شماره‌تلفن‌های گوشی‌ها، یا کلیک کردن روی پیوندنشانی مستقیم مکالمه واتس‌اپی با گپ‌ربات نرم‌افزاری WHO فعال کرد.

کاربر می‌تواند با وارد کردن کلمه« hi» (سلام) در بخش مکالمه، به گستره‌ای از گزینه‌ها شامل «تازه‌ترین آمار»، «خودحفاظتی» و «توصیه‌های مسافرتی» دست یابد که اطلاعات مفصل‌تری در مورد این ویروس جهان‌گستر به دست می‌دهند.

به مقابله با افسانه‌پردازی‌ و شایعه‌پردازی در مورد این ویروس جهان‌گستر هم توجه داشته‌اند و به کاربران راجع به خطرات پیروی از توصیه‌های منابع دست‌چندم هشدار داده‌اند.

بنا به این گپ‌ربات نرم‌افزاری، «دست‌خشک‌کن کرونا را از بین نمی‌برد» و« اگر ویروس وارد بدن شده باشد، اگر به سرتاپای خود هم الکل یا کلر بپاشیم ویروس را نخواهد کشت.»

اندرو پتیسون، مدیر بخش راهکارهای دیجیتالی سازمان جهانی بهداشت، به تازگی پدیده انتشار اطلاعات نادرست در مورد کرونا را «شیوع اطلاعات نادرست» نامیده است که «سریع‌تر از خود ویروس انتشار می‌یابد.»

این سازمان وابسته به سازمان ملل، می‌گوید به لطف انبوه کاربرانی که واتس‌اپ دارد، می‌توان خدمات این خبررسان را در اختیار ۲ میلیارد نفر گذاشت.

خبررسان هشدار بهداشتی در عرض چند روز بعد از آن که در آفریقای جنوبی در ۲۰ مارس راه‌اندازی شد، ۱۰ میلیون کاربر به دست آورد و سازمان جهانی بهداشت اکنون در پی عرضه آن به زبان‌های بیش‌تر است.

در حال حاضر این خبررسان به زبان انگلیسی است، ولی قرار است به بیش از ۲۰ زبان در اختیار کاربران واتس‌اپ در سراسر جهان قرار گیرد.

واتس‌اپ که یکی از غول‌های حوزه پیام‌رسانی است، در توییتر اعلام کرد: «همکاری با سازمان جهانی بهداشت برای ارایه این خدمات ساده و گرفتن مستقیم تازه‌ترین اطلاعات از کارشناسان در بستر واتس‌اپ، افتخار بزرگی است.»
 

منبع:
www.independentpersian.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد