درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42048صفحه نخست » دوشنبه، 26 اسفند 1398 - 11:50
مدیرڪل روابط عمومی استانداری ایلام: ڪرونا را شڪست می دهیم، اما چگونه؟
مادامیڪه با هشتگ در خانه بمانید، دیگران را ترغیب به این ڪار بڪنیم و خود شبانه روز در بازار پرسه بزنیم؛ آن هنگام ڪه هشتگ بزنیم کرونا را شڪست می دهیم و خود به مسافرت برویم و حلقه انتقال ڪرونا بشویم؛ وقتی ڪه هشتگ بزنیم دست دادن ممنوع و با دستهای خود دست و پای ڪرونا بشویم و هر جا ڪه دلمان خواست این ویروس بی دست و پا را به این طرف و آن طرف ببریم و ... نه تنها اتفاق خاصی نمی افتد بلڪه وضعیت بدتر از این هم می شود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مادامیڪه با هشتگ در خانه بمانید، دیگران را ترغیب به این ڪار بڪنیم و خود شبانه روز در بازار پرسه بزنیم؛ آن هنگام ڪه هشتگ بزنیم کرونا را شڪست می دهیم و خود به مسافرت برویم و حلقه انتقال ڪرونا بشویم؛ وقتی ڪه هشتگ بزنیم دست دادن ممنوع و با دستهای خود دست و پای ڪرونا بشویم و هر جا ڪه دلمان خواست این ویروس بی دست و پا را به این طرف و آن طرف ببریم و ... نه تنها اتفاق خاصی نمی افتد بلڪه وضعیت بدتر از این هم می شود.
 
 به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ڪشور؛ مدیرڪل روابط عمومی استانداری ایلام در مقاله ای باعنوان ڪرونا را شڪست می دهیم اما چگونه نوشت : «مادامیڪه با هشتگ در خانه بمانید، دیگران را ترغیب به این ڪار بڪنیم و خود شبانه روز در بازار پرسه بزنیم؛ آن هنگام ڪه هشتگ بزنیم ڪرونا را شڪست می دهیم و خود به مسافرت برویم و حلقه انتقال ڪرونا بشویم؛ وقتی ڪه هشتگ بزنیم دست دادن ممنوع و با دستهای خود دست و پای ڪرونا بشویم و هر جا ڪه دلمان خواست این ویروس بی دست و پا را به این طرف و آن طرف ببریم و ... نه تنها اتفاق خاصی نمی افتد بلڪه وضعیت بدتر از این هم می شود.»
 
 این روز ها فضای مجازی ڪشور پر شده از هشتگ هایی با موضوع ڪرونا ڪه همگی یڪ هدف را دنبال می ڪنند و آن این پیام است؛ #ڪروناراشڪست_میدهیم ...
 
 اگرچه این هشتگ ها می توانند نقش مهمی در جریان سازی اجتماعی برای همگرایی یڪ ملت علیه موضوعی ڪه امروز سلامت جامعه را تهید می ڪند، داشته باشد اما این نیروی عظیم و پیش برنده بایست به شڪل هدفمندی سمت و سو یابد تا در مسیر درست خود به تغییر رفتار جامعه و رسیدن به نتیجه مورد نظر منتج شود.
 
 اینڪه با هشتگ در خانه بمانید، دیگران را ترغیب به این ڪار بڪنیم و خود شبانه روز در بازار پرسه بزنیم؛ آن هنگام ڪه هشتگ می زنیم ڪرونا را شڪست می دهیم و خود به مسافرت برویم و حلقه انتقال ڪرونا بشویم؛ وقتی ڪه هشتگ بزنیم دست دادن ممنوع و با دستهای خود دست و پای ڪرونا بشویم و هر جا ڪه دلمان خواست این ویروس بی دست و پا را به این طرف و آن طرف ببریم و ... نه تنها اتفاق خاصی نمی افتد بلڪه وضعیت بدتر از این هم می شود.
 
 واقعیت آن است ڪه دهن با حلوا حلوا گفتن شیرین نمی شود! بایست سمت و سوی این هشتگ ها را از توصیه به دیگران به سمت خود تغییر دهیم. بایست من و شما و همه در یڪ حرڪت خودجوش هرڪسی به سهم خود تلاش ڪنیم زنجیره انتقال را بشڪنیم؛ با سفر نرفتن، با در خانه ماندن، با خیابان نرفتن، با دست ندادن، با دست شستن مداوم، با دست نزدن به سطوح مختلف، با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و ... بطور ڪلی تغییر رفتار را از خود شروع ڪنیم و یادمان باشد ڪه جامعه ڪسی جز جمع من و شما نیست.
 
 مادامی ڪه نوڪ پیڪان این پیام های پیشگیرانه فقط برای دیگران باشد قطعا تغییری رخ نخواهد داد. پس بیایید هشتگ ها را تغییر بدهیم از درخانه بمانید به #درخانهمیمانم، از سفر نروید به #سفرنمیروم از دست ندهید به #دستنمیدهم از ڪرونا را شڪست می دهیم به #ڪروناراشڪست_میدهم
 
 جان ڪلام آنڪه همه چیز از من نوعی شروع می شود و هر اتفاقی ڪه بخواهد در جامعه بیافتد سررشته آن تغییر از درون فرد فرد اعضای آن جامعه آغاز می شود.
 
 پس #در_خانه_میمانم و #ڪرونا_را_شڪست_میدهم

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد