درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 12:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42031صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 25 اسفند 1398 - 12:49
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران: نقش روابط عمومی در فضای جدید رسانه‌ای اهمیت دوچندان پیدا کرده است
اطلاع رسانی شفاف، انتقال صحیح اخبار، اطلاعات و عملکرد شرکت و آگاهی بخشی منصفانه، دائمی و امیدآفرین به مردم از دیگر وظایف و مسئولیت‌های این حوزه است که بایستی با شدت و حدت و استفاده از تمامی امکانات موجود پیگیری و اجرایی شود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی از عملکرد روابط‌عمومی این شرکت در سال ۹۸ تقدیر کرد.
 
 به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی NIOC، در پیام مسعود کرباسیان خطاب به مجید بوجارزاده، رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران آمده است: نقش روابط عمومی به عنوان حلقه اصلی اتصال مابین کارکنان و سازمان، مدیریت و سازمان‌های بیرونی بسیار مهم است و در فضای جدید رسانه‌ای و تغییرات شگرف این حوزه به همراه استفاده روز افزون عمومی از شبکه‌های اجتماعی، این مسئله اهمیت دوچندانی پیدا کرده است.
 
 اطلاع رسانی شفاف، انتقال صحیح اخبار، اطلاعات و عملکرد شرکت و آگاهی بخشی منصفانه، دائمی و امیدآفرین به مردم از دیگر وظایف و مسئولیت‌های این حوزه است که بایستی با شدت و حدت و استفاده از تمامی امکانات موجود پیگیری و اجرایی شود.
 
 بدین وسیله از تلاش جمعی و مستمر جنابعالی و همکاران محترم و ارجمندتان در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبین و همچنین تهیه و انتشار مناسب عملکرد شرکت در حوزه‌های مسئولیت اجتماعی و به خصوص حادثه سیل فروردین و آبان سال ۹۸ در استان خوزستان تقدیر و تشکر نموده و از خداوند بزرگ برای شما و همه دست اندرکاران حوزه روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران توفیق روزافزون توام با سلامتی و تندرستی خواستارم.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد