درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 02:14   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42016صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 18 اردیبهشت 1400 - 10:31
3 راه برای الهام بخشیدن به نویسندگان
از اتاقک خود خارج شوید و به تماشای چیزی در شرکت خود بروید. اگر نیاز به نوشتن در مورد مراسم پیشگامانه دارید، به این مراسم بروید. پیدا کردن آن جزئیات جالب وقتی که شما در آنجا حضور دارید بسیار ساده تر خواهد بود تا اگر سعی می کنید آنها را از دیگران بشنوید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در اینجا سه ​​روش برای الهام بخشیدن به نویسندگان آورده شده است:

1. روال خود را تغییر دهید.

چگونه می توانید انتظار داشته باشید اگر هر روز همین کار را انجام دهید، ایده های خلاقانه ای به وجود بیاورید؟
 

ما تمایل داریم که به طور خودکار در پشت میز کار کنیم و از کلماتی مانند "راه حل"، "ابتکاری" و "بهترین اقدامات" استفاده کنیم. شما باید از لاک خود بیرون بیایید تا روال را بشکنید و سریعترین راه برای انجام این کار خارج شدن از دفتر است.


از اتاقک خود خارج شوید و به تماشای چیزی در شرکت خود بروید. اگر نیاز به نوشتن در مورد مراسم پیشگامانه دارید، به این مراسم بروید. پیدا کردن آن جزئیات جالب وقتی که شما در آنجا حضور دارید بسیار ساده تر خواهد بود تا اگر سعی می کنید آنها را از دیگران بشنوید.

2. صدای منفعل را از بین ببرید.

 

سیاستمداران و مشاغل تمایل دارند از صدای منفعل عمدا استفاده کنند، زیرا این امر از پاسخگویی جلوگیری می کند. این امن تر است، اما همچنین هیچ رابطه عاطفی ایجاد نمی کند.

3. نوشته شما حاوی احساسات باشد.

 

یک نوشته مؤثر علاوه بر این که باید واقعیت داشته باشد همچنین باید حاوی احساسات باشد.

این نوشته موثر باید به شش سؤال زیر پاسخ دهد:

- چه احساسی منتقل می شود؟
- آیا خواننده پس از خواندن پیام من، آن احساس را احساس خواهد کرد؟
- چرا داستان مهم است؟
- آیا پیام را کاملاً می فهمم؟
- جواب دادن به چه کسی، چه، چه زمانی، کجا، چگونه و چرا؟
- چه چیزی این نوشته را جالب می کند و آیا من آن را گنجانده ام؟

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد