درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 01:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41984صفحه نخست » مقالات روابط عمومیجمعه، 17 اردیبهشت 1400 - 18:53
5 کلید مهم روابط عمومی
برای طراحی و سپس اجرای یک برنامه ارتباطی مؤثر، درک این مسئله که مدیران در سازمان شما به چه چیزی اهمیت می دهند بسیار مهم است. پرسیدن سؤالات صحیح و کشف آنچه مدیران واقعاً از روابط عمومی می خواهند، خطر را نیز از بین می برد. برقراری ارتباط با رهبری در نهایت به متخصصان روابط‌عمومی اجازه می دهد تا کار خود را بهتر انجام دهند.
  

 1. با رهبری ارتباط برقرار کنید
 برای طراحی و سپس اجرای یک برنامه ارتباطی مؤثر، درک این مسئله که مدیران در سازمان شما به چه چیزی اهمیت می دهند بسیار مهم است. پرسیدن سؤالات صحیح و کشف آنچه مدیران واقعاً از روابط عمومی می خواهند، خطر را نیز از بین می برد. برقراری ارتباط با رهبری در نهایت به متخصصان روابط‌عمومی اجازه می دهد تا کار خود را بهتر انجام دهند.
 
 2. آنچه اهمیت دارد را اندازه گیری کرده و از داده های استراتژیک استفاده کنید
 ما نباید همه چیز را اندازه بگیریم و در عوض فقط باید اطلاعاتی را گزارش کنیم که در واقع برای تجارت مهم باشد. تجزیه و تحلیل باید به عنوان "عملکرد پشتیبانی تصمیم گیری" تلقی شود. بنابراین، در حالی که داشتن ابزاری برای ارائه داده، حیاتی است، متخصصان روابط عمومی مجبورند از این داده ها برای هماهنگی با شرکای تجاری در تهیه یک استراتژی مؤثر استفاده کنند.
 
 3. مخاطبان خود را بشناسید
 یکی دیگر از کلیدهای مهم، اهمیت درک مخاطبان است. اگر پیام خود را به افراد صحیح منتقل نمی کنید، تلاشهای شما چقدر موفق هستند؟ مهم است که سؤالاتی از قبیل:
 
 - مخاطبان مورد نظر من کدام نشریات را می خوانند؟
 - آنها برای تعامل با برند ما از کدام سیستم عامل ها استفاده می کنند؟
 - آنها چگونه با رقبای ما درگیر می شوند؟
 - آنها به چه نوع صدا پاسخ می دهند؟
 - کدام تأثیرگذار به آنها الهام و انگیزه می دهد؟
 
 این مکالمات همچنین به طور دقیق مشخص می کنند که چرا تیم رسانه های اجتماعی سازمان شما باید در این میز یک صندلی داشته باشند، زیرا آنها به بینش های ارزشمندی کمک می کنند.
 
 4. آماده باشید
 اگرچه نمی توان دقیقاً پیش بینی کرد چه بحرانی بوجود خواهد آمد و چه زمانی، متخصصان ارتباطات باید چیزهای زیادی را برای آماده شدن برای یک مورد ممکن انجام دهند. پیش از هرگونه بحران، مدیران مربوطه باید مشخص کنند که با کدام بحران ممکن است در سازمان خود مقابله کنند تا بتوانند افراد را به روشهایی که برای پاسخگویی برنامه ریزی می کنند مسلح کنند. با توجه به این نکته، باید کتابخانه ای از مطالب از پیش تصویب شده نیز وجود داشته باشد و تیم شما باید بداند که اگر در صورت بروز بحران چه کاری باید انجام دهید.
 
 اهمیت ارتباط با رهبری نیز وقتی صحبت از ارتباطات بحران می شود، صادق است. از آنجایی که همیشه مناسب نیست که مدیر عامل شرکت به یک بحران پاسخ دهد، آموزش رسانه برای کل تیم رهبری بسیار مهم است. این وظیفه ما به عنوان متخصصان روابط عمومی است که نه تنها خود، بلکه سازمان ما را نیز با ابزارهای صحیح برای مدیریت شرایط بحرانی مسلح کنیم.
 
 5- هدف، هدف، هدف
 بیش از هر چیز، اهمیت هدف همچنان در روابط عمومی موضوعی اساسی بود. چرا این یا فلان کار را انجام می دهیم؟ چگونه داستانهای انسانی بیشتری را بگوییم؟ چگونه می توانیم عملکرد مثبت تری داشته باشیم؟ چه کاری درست است؟...

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد