درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:14   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41936صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیشنبه، 29 خرداد 1400 - 09:39
6 افسانه در مورد کیفیت داده ها
از نظر تاریخی، اصطلاح یکپارچگی داده به اعتبار داده و کیفیت داده ها به معنای کامل بودن، صحت و به موقع بودن داده هاست. با این حال، برای درک اعتبار اطلاعات، مشاغل باید از کامل بودن، صحت و به موقع بودن آن آگاه باشند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مطابق نظرسنجی اخیر اواریلی رادار، سازمانها همزمان با چندین کیفیت داده سروکار دارند. آنها منابع داده های متفاوت و متناقض زیادی دارند. آنها منابع لازم برای پاکسازی مشکلات کیفیت داده را ندارند:


افسانه شماره 1: حاکمیت داده ها و کیفیت داده ها دو موضوع متفاوت است
حاکمیت داده ها تضمین می کند که مردم، فرایندها و فناوری های درگیر در مدیریت داده ها، اعتماد به اطلاعات را نیز ایجاد کنند تا بینش های قابل اطمینان و سودمندی را برای تجارت کسب کنند. انجام این کار بدون کیفیت داده غیرممکن است.

هنگامی که داده ها از طریق زنجیره تأمین داده سفر می کنند، در معرض فرآیندهای جدید، کاربردها و دگرگونی هایی قرار می گیرند که بر تمامیت آن تأثیر می گذارد.

افسانه شماره 2: حل مسائل مربوط به کیفیت داده بسیار پرهزینه و زمان بر است
قابلیت های یادگیری ماشینی و تجزیه و تحلیل ماشین به طور مداوم بر یکپارچگی داده ها نظارت می کند. بررسی های پیشرفته کیفیت داده ها و قابلیت یادگیری ماشین یکپارچه به شرکت ها اجازه می دهد تا به طور خودکار، اعتماد داده های سازمانی را کنترل و بهبود بخشند.

هنگامی که کاربران کسب و کار می دانند که داده ها صحیح است، به اطلاعات اعتماد دارند و این امر به تصمیم گیری های تجاری بهتر نیز کمک می کند.

افسانه شماره 3: دانستن اینکه داده ها از کیفیت بالایی برخوردار باشد یا کیفیت پایین، چیز مهمی نیست
مهم نیست که داده ها تا حدودی نادرست یا بسیار نادرست باشند. برای افرادی که داده را مصرف می کنند، اگر نادرست باشد، در هر سطحی، بی فایده است. با این وجود، ممکن است گاهی اوقات داده ها دقیق باشند، اما دقیقاً مفید نیستند.

 

به عنوان مثال، اگر یک سازمان دارای داده های دقیق شش ساله باشد، احتمالاً کاربران مشاغل آن اطلاعات را غیرقابل اطمینان می دانند زیرا به روز نیستند، حتی اگر برای بخش های مختلف نیز به روش های دیگری مفید باشد.

امکان توصیف، فهرست نویسی و ارائه اطلاعات برای داده ممکن است بسته به نوع مصرف کنندگان در استفاده از این اطلاعات، از دانستن اینکه آیا این میزان بالا یا پایین است، از اهمیت بیشتری برخوردار باشد.

افسانه شماره 4: اشخاص ثالث صرفاً مسئول کیفیت داده های خود هستند
داده های شخص ثالث، فرصتی برای تبادل داده با منابع خارجی برای کشف بینش و بهبود تجربه مشتری ایجاد می کند. هیچ روش روشنی وجود ندارد که چگونه یک سازمان می تواند به سازمان شریک خود کمک کند تا کیفیت داده هایش را کنترل کند.
 

تأیید و حفظ کیفیت داده در کلیه منابع داده بسیار مهم است.

مدیریت چکهای منظم برای صحت و کامل بودن در هنگام دریافت اطلاعات خارجی - از طریق هر سیستم و فرآیند - به نظارت سریع داده ها هنگام ورود به شرکت کمک می کند تا کیفیت همیشه از منبع به سیستم دیگر حفظ شود.

افسانه شماره 5: نظارت بر کیفیت اطلاعات مناسب توسط کارکنان ضروری است
امروزه سرعت و مقیاس داده ها و تعداد بیشماری از سیستم عامل ها و برنامه های کاربردی مورد استفاده بسیار حیرت انگیز است. در نتیجه، ریسک برای کیفیت داده به طور پیوسته در حال افزایش است. شرکتها باید برای نظارت بر تغییرات در محیطهای داده پیچشی، نظارت بر کیفیت اطلاعات مناسب را ایجاد کنند.

افسانه شماره 6: کیفیت داده ها و یکپارچگی داده ها مفاهیم مختلفی هستند
از نظر تاریخی، اصطلاح یکپارچگی داده به اعتبار داده و کیفیت داده ها به معنای کامل بودن، صحت و به موقع بودن داده هاست. با این حال، برای درک اعتبار اطلاعات، مشاغل باید از کامل بودن، صحت و به موقع بودن آن آگاه باشند.

یکپارچگی داده همچنین به معنای حرکت داده ها در یک سازمان است. تمامیت در کل فرآیند زنجیره تأمین داده تأمین می شود و با کیفیت داده ها ترکیب می شود. بنابراین، یا یکپارچگی داده یا کیفیت داده می تواند روایی، کامل بودن، صحت، بهنگام بودن و غیره داده ها را توصیف کند. این دو اصطلاح کاملاً در مأموریت خود همراه هستند: داده های قابل اعتماد تهیه کنید.

تک تک افراد سازمان وظیفه دارند تا سهم خود را در پرداختن به کیفیت داده ها انجام دهند. هرکسی در تعیین چگونگی اعتبارسنجی اطلاعات به بهترین نحو سهیم است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد