درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 20:01   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41926صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 17 اسفند 1398 - 14:40
نتایخ یک تحقیق جدید: 90 درصد مردم جهان توانایی زنان را کمتر از مردان می‌دانند
نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که 90 درصد مردم جهان، توانایی زنان را کمتر از مردان می‌دانند و مردان در سیاست و تجارت بهتر از زنان هستند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که 90 درصد مردم جهان، توانایی زنان را کمتر از مردان می‌دانند و مردان در سیاست و تجارت بهتر از زنان هستند.
 
 بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، جمعه 6 مارس 2020، برنامه توسعه ملل متحد همزمان با روز جهانی زن در هشتم مارس، تحقیقی از مردم 75 کشور جهان در مورد «نگرش آنان به زنان» انجام داده است.
 
 از پرسش‌شوندگان که شامل زنان و مردان بود، هر 9 نفر از بین 10 نفر درباره زنان، «قضاوت نادرست» داشتند.
 
 این تحقیق نشان داده که 90 درصد مردم دنیا، زنان را دارای توانایی‌های کمتر نسبت به مردان می‌دانند و مردان را در سیاست و تجارت بهتر از زنان به شمار می‌آورند.
 
 آنها همچنین رفتن به دانشگاه برای مردان را مهمتر از زنان دانسته‌اند و اعتقاد داشتند که مردان در یک فرصت کاری برابر، باید جلوتر از رقیبان زن خود باشند.
 
 بیشترین درصد تعصب جنسی در پاکستان، با 99.81 درصد و پس از آن قطر و نیجریه هر دو با 99.73 درصد قرار دارند.
 
 فرانسه، انگلیس و ایالات متحده هر کدام با درصدهای مشابه؛ 56 درصد، 6/54 درصد و 31/57 درصد در رده متوسط این تحقیق قرار گرفتند.
 
 برنامه‌های توسعه سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای اعلام کرد که به سرنخ‌های جدیدی درباره موانع نامرئی در راه دستیابی زنان به برابری رسیده است.
 
 چیم اشتاین، سرپرست UNDP گفت: «کارهایی که باعث پایان تبعیض در سلامت یا آموزش و پرورش می‌شود، اکنون باید تحقق یابد تا به برابری واقعی بین زن و مرد برسیم».
 
 این آژانس همچنین از دولتها و نهادها خواست تا باورها و شیوه‌های تبعیض‌آمیز را از طریق آموزش تغییر دهند.
 
 به جز نابرابری علیه زنان در آموزش، بهداشت و اقتصاد، یکی از یافته‌های تاسف‌آور این تحقیق، اعتقاد به «حق مرد برای ضرب و شتم همسرش» است که 28 درصد از پرسش‌شوندگان به آن باور داشتند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد