درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 06:11   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41905صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 29 خرداد 1400 - 10:11
3 ایده برای تقویت شهرت برند
بهبود شهرت برند و ایجاد نام بهتر برای خود همیشه آسان نیست. اولین قدم، در روند پذیرش مسئله وجود دارد و مردم از تجارت شما ناراضی هستند. از اینجا می توانید نظرات را جمع آوری کرده و شروع به کار کنید تا تدابیری در نظر گرفته شود که مشکل را حل کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| چگونه می توانید شهرت برند خود را به سمت بهتر ببرید:

به قول خود عمل کنید


یک ایده برای بهبود شهرت برند این است که همیشه به قول خود عمل کنید. صادق باشید و تمام تلاش خود را بکنید تا مشتری هایتان دچار ریزش نشوند. در مورد هرگونه تأخیر یا تأخیر در سفارشات ارتباط برقرار کنید و همیشه در تعامل خود با مشتریان صادق باشید. نه تنها انتظارات مشتری را برآورده کنید، بلکه تمام آنچه در توان شماست را انجام دهید تا سعی کنید از آنها فراتر رود و همیشه پیگیری کنید.

استراتژی محتوای خود را به روز کنید


با به روز کردن استراتژی محتوا، شهرت خود را ارتقا دهید تا بتوانید در بازاریابی محتوا سرآمد باشید. تولید محتوای با کیفیت بالا، مخاطبان شما را آموزش می دهد و به آنها کمک می کند تا مشکلات خود را حل کنند. با بررسی این راهنمای جذاب، اطمینان حاصل کنید که از حضور آنلاین قوی و استراتژی برجسته محتوای رسانه های اجتماعی برخوردار هستید. پس از این است مشتریان شما شروع به اشتراک گذاری آن در شبکه ها و کانال های خود می کنند و شهرت برند شما به آرامی افزایش می یابد.
 


رضایت کارکنان و مشتری را افزایش دهید
گزینه دیگری که باید در هنگام بهبود شهرت برند خود در نظر بگیرید تمرکز بر افزایش رضایت کارمندان و مشتری است.

هر چه کارمندان و مشتریان شما شادتر باشند، احتمال آن وجود دارد که شرکت شما در مسیری صحیح برخواهد گشت و شروع به دریافت شناختی که شایسته آن است، شود. به دنبال راه هایی برای نوآوری محصولات و خدمات خود باشید، تا مشتری خود را از دست رقبا حفظ کنید. از افرادی که بیشترین اهمیت را برای تجارت شما دارند، مراقبت کنید و احتمالاً آنها از شما مراقبت خواهند کرد.

نتیجه


بهبود شهرت برند و ایجاد نام بهتر برای خود همیشه آسان نیست. اولین قدم، در روند پذیرش مسئله وجود دارد و مردم از تجارت شما ناراضی هستند. از اینجا می توانید نظرات را جمع آوری کرده و شروع به کار کنید تا تدابیری در نظر گرفته شود که مشکل را حل کند.

شهرت مثبت برای موفقیت کسب و کار در دراز مدت و پیشی گرفتن از رقبا بسیار مهم است.


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد