درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 00:01   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41862صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریجمعه، 21 خرداد 1400 - 10:09
محققان می گویند اطلاعات نادرست و دروغ پراکنی می تواند شیوع بیماری را بیشتر کند
محققان بهداشت عمومی در انگلستان می گویند اطلاعات نادرست در هنگام شیوع بیماری ممکن است آن را شدیدتر کند و کاهش میزان توصیه های مضر می تواند آن تاثیر را کاهش دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| محققان بهداشت عمومی در انگلستان می گویند اطلاعات نادرست در هنگام شیوع بیماری ممکن است آن را شدیدتر کند و کاهش میزان توصیه های مضر می تواند آن تاثیر را کاهش دهد.


به گزارش شارا، جولی برینارد و پل آر.هانتر از دانشگاه انگلیای غربی با استفاده از شبیه سازی نشان دادند چگونه انتشار اطلاعات ممکن است بر شیوع سه بیماری ویروسی اثر بگذارد. نتایج ابتدا در سال 2018 در کنفرانس بهداشت عمومی در انگلستان ارائه شد اما اخیرا دوباره در مجله Revue d'Épidémiologie et de Santé Publique منتشر گردید.


این یافته ها می توانند با توجه به اینکه چقدر سریع دروغ پراکنی حول محور کروناویروس در ماه های اخیر زیاد شده است مرتبط باشند.

 

ویروس کرونای جدید ابتدا در دسامبر سال 2020 در چین، ووهان، شناسایی شد. این بیماری به قرنطینه، محدودیت در سفر و لغو شدن رخداد ها در سرتاسر جهان منجر شده است. بخشی از این، به دلیل فراوانی احتیاط است و بخشی دیگر به دلیل دروغ پراکنی درباره ویروس کرونا.

 

سازمان بهداشت جهانی چند هفته پس از شیوع ویروس کرونا که با نام جدید «کووید-۱۹» شناخته می شود پروژه‌ای برای مقابله با شایعاتی که در اینترنت پخش می شود راه‌اندازی کرد. این سازمان از این طریق، اطلاعات درست را سریع در اختیار مردم قرار می‌دهد.

سازمان بهداشت جهانی با گوگل، فیس بوک، تیک تاک، توییتر و اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی و مراکز رسانه ای معتبر همکاری می کند تا از شایعه‌پراکنی در مورد ویروس «کووید-۱۹» یا کرونا پیشگیری شود.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد