درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 مهر 1400 - 18:18   

کدام خوشبخت‌ترمان می‌کند: کار یا فراغت؟

  کدام خوشبخت‌ترمان می‌کند: کار یا فراغت؟


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

خلاقیت‌های جدید مایکروسافت

  خلاقیت‌های جدید مایکروسافت


ادامه ادامه مطلب سه

توییتر بیت کوین را فعال کرد

  توییتر بیت کوین را فعال کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش‌های خبرنگاری حوزه زنان
  شفافیت تا دسترسی آزاد به اطلاعات
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  کدام خوشبخت‌ترمان می‌کند: کار یا فراغت؟
  خلاقیت‌های جدید مایکروسافت
  توییتر بیت کوین را فعال کرد
  چگونه گزارش‌ سالانه‌ حرفه ای بنویسیم؟
  آنچه باید بدانیم!/ ویژگی های لازم برای موفقیت در شغل روابط عمومی
  نفرت‌پراکنی و شبکه‌های اجتماعی
  کمک پنهانی اکسون موبیل برای جلوگیری از آسیب‌های زیست‌محیطی و نقش بزرگ‌ترین کمپانی روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41856صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیشنبه، 10 اسفند 1398 - 15:53
چرا برخی از بهترین محصولات هیچ گاه در بازار جایگاهی نداشتند؟
احمد باقری مشاور و مدیر ارتباطات روابط عمومی و رسانه - یک کسب و کار موفق، ماورای ویژگی های یک محصول یا خدمات را می بیند و پس از آن فرآیند تحقیقات برای کشف نیاز بازار را انجام می دهد و در همان راستا برنامه های بازاریابی اش را به گونه ای خلق می کند که به مشتری نشان دهد چگونه بازاریابی اش موجب می شود که هیجان و رفتار جدیدی از مشتریان در برابر محصولاتش را که می خرند یا از خدماتش استفاده می کند، که بخشی از رویای مشتریان است، تحقق بخشد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برای پاسخ به این سوال باید به صراحت گفته شود، غیر از بازاریابی به جای دیگری ننگرید. برخی از کسب و کارها همه انرژی و توان را روی تحقیق و توسعه محصول یا خدمات قرار می دهند و زمانی که نوبت بازاریابی فرا می رسد، تنها به فهرستی سطحی از ویژگی ها برای خریداران و مشتریان اکتفا می کنند و امیدوارند که بهترین اتفاق ممکن بیافتد.


یک کسب و کار موفق، ماورای ویژگی های یک محصول یا خدمات را می بیند و پس از آن فرآیند تحقیقات برای کشف نیاز بازار را انجام می دهد و در همان راستا برنامه های بازاریابی اش را به گونه ای خلق می کند که به مشتری نشان دهد چگونه بازاریابی اش موجب می شود که هیجان و رفتار جدیدی از مشتریان در برابر محصولاتش را که می خرند یا از خدماتش استفاده می کند، که بخشی از رویای مشتریان است، تحقق بخشد.


موفقیت تیم بازاریابی که به فروش عالی یک کسب و کار می رسانند، تصادفی نیست. اگر تمایل دارید یک تیم بازاریابی عالی را در اختیار داشته باشید، شما می بایست با استفاده از مشاوره های دقیق، از مدیران بازاریابی که به اصول بازاریابی انگیزشی آشنا هستند بهره ببرید. این موضوع به همین سادگی است.


مردم تصمیم به خرید یا عدم خرید را بر مبنای هیجاناتشان می گیرند و آشنایی مدیران بازاریابی به محرک های هیجانی، توانایی پیش بینی نحوه رفتار مشتریان را به محصول یا خدمات بالاتر می برد.


اشتباهی که بسیاری از تیم های بازاریابی مرتکب می شوند این است که گمان می کنند می توانند با دلایل منطقی، بازاریابی شان را در مسیر درست هدایت کنند و موجب فروش بالا در کسب و کارشان شوند.


با نگاهی به کمپین های بازاریابی بسیار موفق فوراً در می یابید که رفتار مشتریان با اصولی که در بخش تحقیق و توسعه و شناخت نیاز بازار به آن محصول و یا خدمات منطقی نبوده و موفقیت بسیاری از کمپین ها مبتنی بر بهره گیری مناسب و موثر از هیجانات و احساسات و شناخت مدیران بازاریابی به این رفتارها تعریف شده است.


شناخت به محرک هیجانی ترس و ارائه تخفیف که هر کدام در یادداشت های گذشته توضیح داده شد و همچنین استفاده از محرک های هیجانی عشق، درآمدزایی بی دردسر و تحقیق بخشیدن به رویاها که در آینده به آن خواهیم پرداخت می تواند مسیر هیجانی برای خرید مشتریان را برانگیخت و شاهد رفتار خریداران به محصول یا خدمات کسب و کارمان بود.





 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  چگونه گزارش‌ سالانه‌ حرفه ای بنویسیم؟


  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌


  6 درس مثبت روابط عمومی


  آنچه باید بدانیم!/ ویژگی های لازم برای موفقیت در شغل روابط عمومی


  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!


  رشد 48 درصدی درآمد توسعه دهنده ها


  بنیادگذار تریبون مردم که اعلام کرد انقلاب فرانسه نتوانست به وعده اش؛ تأمین عدالت اقتصادی عمل کند اعدام شد


  مرجعیت صداوسیما به عنوان مهم‌ترین منبع کسب اخبار طی سالهای اخیر کاهش یافته است


  ایران، گرگ قبرستان می خواهد!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی