درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 19:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41846صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 7 بهمن 1400 - 13:11
هفت روش برای ایجاد یک استراتژی روابط عمومی موفق
یک برنامه روابط عمومی موفق می تواند مشتریان جدیدی را به خود جلب کند، شهرت شما را ارتقا و آگاهی از برند را بهبود بخشد. ایجاد یک طرح جامع و تفصیلی به شما اطمینان می دهد که اهداف روابط عمومی خود را پیگیری و برآورده کنید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در اینجا هفت مرحله وجود دارد تا مطمئن شوید پیام های تان به مخاطبان هدف می رسد:


1. جدول زمانی پروژه را تهیه کنید
مهم است که یک جدول زمانی پروژه ایجاد کنید.


2. اهداف را مشخص کنید
یک برنامه خوب با اهداف مشخص شروع می شود که توسط تحقیقات صورت می گیرد. این روند را با بازبینی فعالیت های روابط عمومی خود از سال گذشته شروع کنید و به این فکر کنید که ممکن است در 12 ماه آینده، آن را تغییر، بهبود یا گسترش دهید.


3. مخاطب مورد نظر خود را مشخص کنید
قدم بعدی، تعیین مخاطب است.

 

نکته: "همه" مخاطب هدف نیستند. به این فکر کنید که تجارت شما را چه کسی دوست دارد؟ مشتریان فعلی شما چه کسانی هستند؟


4. به فکر رقابت باشید
دانستن اینکه چه نوع پیام ها و محتواهایی، رقبای تان استفاده می کنند به تهیه بعدی برنامه روابط عمومی تان کمک می کند. به دنبال پوشش رسانه ای محصولات رقیب باشید و به فید رسانه های اجتماعی رقبا بروید. این موضوع، درک بیشتری راجع به آنچه به خوبی تاثیرگذار بوده و مشتریان چگونه به آن واکنش نشان می دهند، می دهد.


5. پیام های کلیدی را بنویسید
می خواهید مردم درباره کسب و کارتان بدانند؟ بر اساس مراحل قبلی، شما اکنون آماده هستید تا فهرستی از پیام های کلیدی را تهیه کنید. پیام های کلیدی باید مختصر، به راحتی قابل فهم و به یاد ماندنی باشند.


6. تاکتیکها را تنظیم و پیاده سازی کنید
وقت آن رسیده است تا ابزارها و تاکتیک هایی را انتخاب کنید که بخش عمده ای از برنامه روابط‌عمومی شما را تشکیل می دهد. این کار را برای معرفی و فروش محصول و خدمت تان انجام می دهید.


7. نتایج را اندازه بگیرید
آخرین مرحله، اندازه گیری نتایج تلاش های روابط عمومی است. تعامل و میزان دسترسی به پست های رسانه های اجتماعی، تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت و اسناد پوشش رسانه ای را بررسی کنید.

یک برنامه روابط عمومی موفق می تواند مشتریان جدیدی را به خود جلب کند، شهرت شما را ارتقا و آگاهی از برند را بهبود بخشد. ایجاد یک طرح جامع و تفصیلی به شما اطمینان می دهد که اهداف روابط عمومی خود را پیگیری و برآورده کنید.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد