درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 22:19   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41846صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 7 بهمن 1400 - 13:47
هفت روش برای ایجاد یک استراتژی روابط عمومی موفق
یک برنامه روابط عمومی موفق می تواند مشتریان جدیدی را به خود جلب کند، شهرت شما را ارتقا و آگاهی از برند را بهبود بخشد. ایجاد یک طرح جامع و تفصیلی به شما اطمینان می دهد که اهداف روابط عمومی خود را پیگیری و برآورده کنید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در اینجا هفت مرحله وجود دارد تا مطمئن شوید پیام های تان به مخاطبان هدف می رسد:


1. جدول زمانی پروژه را تهیه کنید
مهم است که یک جدول زمانی پروژه ایجاد کنید.


2. اهداف را مشخص کنید
یک برنامه خوب با اهداف مشخص شروع می شود که توسط تحقیقات صورت می گیرد. این روند را با بازبینی فعالیت های روابط عمومی خود از سال گذشته شروع کنید و به این فکر کنید که ممکن است در 12 ماه آینده، آن را تغییر، بهبود یا گسترش دهید.


3. مخاطب مورد نظر خود را مشخص کنید
قدم بعدی، تعیین مخاطب است.

 

نکته: "همه" مخاطب هدف نیستند. به این فکر کنید که تجارت شما را چه کسی دوست دارد؟ مشتریان فعلی شما چه کسانی هستند؟


4. به فکر رقابت باشید
دانستن اینکه چه نوع پیام ها و محتواهایی، رقبای تان استفاده می کنند به تهیه بعدی برنامه روابط عمومی تان کمک می کند. به دنبال پوشش رسانه ای محصولات رقیب باشید و به فید رسانه های اجتماعی رقبا بروید. این موضوع، درک بیشتری راجع به آنچه به خوبی تاثیرگذار بوده و مشتریان چگونه به آن واکنش نشان می دهند، می دهد.


5. پیام های کلیدی را بنویسید
می خواهید مردم درباره کسب و کارتان بدانند؟ بر اساس مراحل قبلی، شما اکنون آماده هستید تا فهرستی از پیام های کلیدی را تهیه کنید. پیام های کلیدی باید مختصر، به راحتی قابل فهم و به یاد ماندنی باشند.


6. تاکتیکها را تنظیم و پیاده سازی کنید
وقت آن رسیده است تا ابزارها و تاکتیک هایی را انتخاب کنید که بخش عمده ای از برنامه روابط‌عمومی شما را تشکیل می دهد. این کار را برای معرفی و فروش محصول و خدمت تان انجام می دهید.


7. نتایج را اندازه بگیرید
آخرین مرحله، اندازه گیری نتایج تلاش های روابط عمومی است. تعامل و میزان دسترسی به پست های رسانه های اجتماعی، تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت و اسناد پوشش رسانه ای را بررسی کنید.

یک برنامه روابط عمومی موفق می تواند مشتریان جدیدی را به خود جلب کند، شهرت شما را ارتقا و آگاهی از برند را بهبود بخشد. ایجاد یک طرح جامع و تفصیلی به شما اطمینان می دهد که اهداف روابط عمومی خود را پیگیری و برآورده کنید.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد