![](http://www.shara.ir/media/image/1398/12/04/4234276-responsibility-1-895x336.jpg)
فرهنگ لغت تجاری، مسئولیت اجتماعی (CSR) را به عنوان احساس مسئولیت یک شرکت نسبت به جامعه و محیطی (محیط زیست و اجتماعی) که در آن فعالیت می کند تعریف می کند.
1. داوطلب
شرکت ها در ارائه روزهای داوطلبانه به کارمندان خود فوایدی را مشاهده می کنند. این امر نه تنها باعث ایجاد رفاقت در داخل شرکت می شود، بلکه دید شرکت شما را در بین طرفداران امور خیریه نیز گسترش می دهد.
2. در ابتکارات اجتماعی و زیست محیطی سرمایه گذاری کنید
شرکتها می توانند با اهدای مستقیم یا برگزاری رویدادهایی، از سازمانهای محلی و ملی حمایت کنند. همچنین می توانید از صدای خود برای آموزش مخاطبان خود در مورد مسئله و راه هایی که می توانند به آنها کمک کنند، استفاده کنید.
3. کار اخلاقی را تمرین کنید
برای اطمینان از جذب بهترین استعداد و حفظ روحیه بالا، فرصتهایی را برای بهبود اعتماد به نفس برند پیدا کنید. فرصت های رقابتی را ارائه دهید، فضای کاری راحت تهیه کنید و به دنبال راه هایی برای درگیر کردن کارمندان باشید.
4- ترویج بشردوستانه
5- از نظر محیطی آگاه باشید
مصرف کنندگان به طور فزاینده به دنبال راه هایی برای کاهش تأثیرات محیطی خود هستند - در بسیاری از موارد، با حمایت از برندها و مشاغل که همین کار را انجام می دهند.
|