درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 - 07:36   

بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد

  بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد


ادامه ادامه مطلب یک

علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»

  علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش تلفن‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی در ایجاد افسردگی و اضطراب
  اپل با شش طرح لوگوی جدید و خیره‌کننده ما را شگفت‌زده می‌کند
  چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟
  پدیده تکنو فرهنگ و استحاله فرهنگ
  علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»
  بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد
  فرصت بزرگ ای‌اس‌جی برای روابط‌عمومی
  نقش مهم روابط‌عمومی در حفظ و تقویت انسانیت
  معرفی کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی»
  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41799صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریشنبه، 3 اسفند 1398 - 17:36
کنفرانس قطر؛‌ بررسی چالش‌های رسانه‌های اجتماعی برای آزادی بیان و روزنامه‌نگاران
رهبران فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران طی یک کنفرانس بین‌المللی در قطر به بررسی چالش‌های رسانه‌های اجتماعی و تاثیر آن‌ها بر آزادی بیان روزنامه‌نگاران پرداختند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رهبران فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران طی یک کنفرانس بین‌المللی در قطر به بررسی چالش‌های رسانه‌های اجتماعی و تاثیر آن‌ها بر آزادی بیان روزنامه‌نگاران پرداختند.


به گزارش شارا به نقل از فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران، طی این کنفرانس که روزهای ۲۷ و ۲۸ بهمن‌ماه برگزار شد حاضران با محوریت فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران، چالش‌ها و راهکارهای رسانه‌های اجتماعی برای ارتقای آزادی و حمایت از فعالان را به بحث و سخنرانی گذاشتند.


در این کنفرانس بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از جمله روزنامه‌نگاران و رهبران اتحادیه‌های صنفی آن‌ها، نمایندگان اندیشکده‌ها، فعالان حقوق بشر، سازمان‌های غیردولتی و سازمان‌های بین‌المللی گرد هم آمدند.


شمار بسیاری از سخنرانان و شرکت‌کنندگان خواستار پایان دادن به جرم‌انگاری انتشار اخبار جعلی و افترا به عنوان ابزاری برای محدودسازی آزادی بیان شدند.


از جمله موضوع‌های دیگر مورد بحث قوانین و تعاریف مربوط به تروریسم و تهدیدهای آن برای آزادی بیان بود.


لزوم تقویت قوانین حفظ حریم خصوصی و ترغیب روزنامه‌نگاران به تقویت امنیت دیجیتالی خود و استفاده از رمزگذاری و ابزارهایی برای محافظت از پیام‌رسانی و منابع آن‌ها نیز بخشی دیگر از موضوعات این کنفرانس بود.


فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران (IFJ) اهمیت اجرای استانداردهای روزنامه‌نگاری جهانی، از جمله منشور اخلاقی جهانی این فدراسیون، برای روزنامه‌نگاران را برجسته کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راهکارهای مسئولیت‌‌‌ اجتماعی


  نقش مهم روابط‌عمومی در حفظ و تقویت انسانیت


  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی


  معرفی کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی»


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  فرصت بزرگ ای‌اس‌جی برای روابط‌عمومی


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد