درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 23:29   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41799صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریشنبه، 3 اسفند 1398 - 17:00
کنفرانس قطر؛‌ بررسی چالش‌های رسانه‌های اجتماعی برای آزادی بیان و روزنامه‌نگاران
رهبران فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران طی یک کنفرانس بین‌المللی در قطر به بررسی چالش‌های رسانه‌های اجتماعی و تاثیر آن‌ها بر آزادی بیان روزنامه‌نگاران پرداختند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رهبران فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران طی یک کنفرانس بین‌المللی در قطر به بررسی چالش‌های رسانه‌های اجتماعی و تاثیر آن‌ها بر آزادی بیان روزنامه‌نگاران پرداختند.


به گزارش شارا به نقل از فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران، طی این کنفرانس که روزهای ۲۷ و ۲۸ بهمن‌ماه برگزار شد حاضران با محوریت فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران، چالش‌ها و راهکارهای رسانه‌های اجتماعی برای ارتقای آزادی و حمایت از فعالان را به بحث و سخنرانی گذاشتند.


در این کنفرانس بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از جمله روزنامه‌نگاران و رهبران اتحادیه‌های صنفی آن‌ها، نمایندگان اندیشکده‌ها، فعالان حقوق بشر، سازمان‌های غیردولتی و سازمان‌های بین‌المللی گرد هم آمدند.


شمار بسیاری از سخنرانان و شرکت‌کنندگان خواستار پایان دادن به جرم‌انگاری انتشار اخبار جعلی و افترا به عنوان ابزاری برای محدودسازی آزادی بیان شدند.


از جمله موضوع‌های دیگر مورد بحث قوانین و تعاریف مربوط به تروریسم و تهدیدهای آن برای آزادی بیان بود.


لزوم تقویت قوانین حفظ حریم خصوصی و ترغیب روزنامه‌نگاران به تقویت امنیت دیجیتالی خود و استفاده از رمزگذاری و ابزارهایی برای محافظت از پیام‌رسانی و منابع آن‌ها نیز بخشی دیگر از موضوعات این کنفرانس بود.


فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران (IFJ) اهمیت اجرای استانداردهای روزنامه‌نگاری جهانی، از جمله منشور اخلاقی جهانی این فدراسیون، برای روزنامه‌نگاران را برجسته کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد