درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 05:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41781صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیچهارشنبه، 30 بهمن 1398 - 15:38
هشت مرحله تا ساخت شرکتی
سخنران: پتی مک کورد - اگر به تغییرات توجه نداشته و حتی این موارد در آینده را پیش بینی نکنید، بدون شک محکوم به نابودی خواهید بود. همچنین هیچ فردی تمایل ندارد در شرکتی حضور داشته باشد که به نوعی با تکنولوژی های جدید بیگانه محسوب می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| درگیر شدن با اصطلاح پیچیده، کار را همواره با سختی خاصی مواجه خواهد ساخت. این امر در حالی است که هیچ افتخاری در این رابطه وجود نداشته و لازم است تا همه چیز را تا حد امکان ساده نگه دارید.

 

نکته جالبی که در رابطه با بهترین الگوهای مدیریت منابع انسانی در شرکت وجود دارد این است که در ابتدا باید به این پرسش پاسخ دهید که به چه دلیل آنها در این دسته قرار گرفته اند.

 

درواقع تا به امروزه هیچ معیاری برای سنجش روش ها وجود نداشته است و نتیجه بخش بودن اقدامات در یک شرکت، عملا به معنای آن نخواهد بود که این موضوع برای شما نیز با همان نتایج همراه خواهد شد.

 

درواقع کپی برداری بزرگترین اشتباهی است که هر مدیری می تواند در طول زندگی خود مرتکب آن شود، با این حال رعایت یکسری اصول کمک خواهد کرد تا افراد از کار در شرکت شما لذت کافی را ببرند که در ادامه به معرفی هشت مرحله اصلی در این رابطه خواهیم پرداخت.

1-با کارمندان به مانند بچه ها رفتار نکنید.

این امر که افراد را بیش از حد درگیر قوانین کنید، درست اقدامی است که والدین برای بچه ها انجام می دهند. این امر در حالی است که ابدا کارمندان شما بچه نبوده و به خوبی می توانند اوضاع را تحلیل کنند.

 

به همین خاطر نیز لازم است تا نگاهی به قوانین شرکت خود انداخته و آنها را حداقل به نصف کاهش دهید. این امر باعث خواهد شد تا افراد از فشارهای بی مورد رهایی یافته و آرامش بیشتری را احساس کنند.

2-کنترل همه چیز را کنار بگذارید.

هیچ دلیلی وجود ندارد که مدیر شرکت همه چیز را در کنترل خود داشته باشد. فراموش نکنید که در شرکت همه وظایف مشخص بوده و لازم است تا اعتماد لازم وجود داشته باشد. در غیر این صورت یک شانس بزرگ برای کسب رضایت کارمندان را از دست خواهید داد. فراموش نکنید به هر میزان که کارمندان رضایت بالاتری را داشته باشند، راندمان کاری آنها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

3-به کار افراد معنا ببخشید.

اگر افراد دلیل انجام فعالیت های خود را ندانند، بدون شک تعهد و تمایل لازم را برای آن نخواهند داشت. به همین خاطر الزامی است تا چند دلیل برای فعالیت آنها اعلام کرده و با راهکارهای خلاقانه خود، به کار آنها معنای بیشتری را ببخشید. ایجاد هدف خود ضامن نهایت تلاش از سوی افراد خواهد بود.

 

همچنین فراموش نکنید که هیچ فردی تمایل ندارد که کاری را برای زمانی مانند 60 سال ادامه دهد. به همین خاطر همواره چالش های جدید را برای آنها داشته باشید. تحت این شرایط حتی اگر افراد شرکت شما را ترک کنند، همواره بهترین جملات را در رابطه با آن بیان خواهند کرد که این امر به معنای وجود یک سفیر تبلیغاتی فوق العاده خواهد بود.

4-به تفاوت ها توجه داشته باشید.

درواقع همه افراد باید اطلاعات را به درستی دریافت کنند. این امر در حالی است که یک موضوع برای کارمندان عالی رتبه ممکن است به راحتی قابل هضم باشد. برای کارمندی دیگر ابدا هیچ گونه معنایی را پیدا نکند. به همین خاطر نیز ضروری است تا با هر کارمند، به زبان خاص خود صحبت کنید. بدون شک این اقدام بدون تلاش برای افزایش ارتباط، میسر نخواهد شد.

5-تمرین داشته باشید.

قبل از انجام هر کاری آن را تمرین کنید. این موضوع خصوصا در رابطه با اقداماتی که نیاز به کار تیمی دارد، اهمیت بالاتری را خواهد داشت. این اقدام شما درست به مانند یک تیم ورزشی خواهد بود که مربی چندین روز قبل از شروع مسابقه شرایط و اقدامات را با تیم خود تمرین می کند تا در نهایت بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند. بدون شک در شرکت نیز شما به انجام چنین اقدامی نیاز خواهید داشت.

6-بهترین الگوی شرکت باشید.

این امر یک واقعیت غیرقابل انکار است که کارمندان بیشترین توجه را به شما دارند. درواقع یک خواسته از سمت شما تنها زمانی مورد توجه قرار خواهد گرفت که خودتان نیز به آن متعهد باشید.

 

برای مثال اگر خواهان حضور به موقع افراد در شرکت هستید، خودتان باید نخستین فردی باشید که در شرکت حضور پیدا می کند. درواقع تنها زمانی می توانید ارزش ها را حفظ کنید که به آن عمل کرده باشید.

7-گلایه ها را کنار بگذارید.

برای مثال بسیاری از افراد نگاهی منفی را نسبت به استارت آپ ها دارند و ایده های آنها را احمقانه تلقی می کنند. این امر در حالی است که در ابتدا باید به این پرسش پاسخ دهید که اصلا نظر شما اهمیتی را خواهد داشت؟

 

درواقع افراد در زندگی امروز زمان زیادی را صرف گلایه می کنند، با این حال این موضوع تنها زمان را نابود خواهد ساخت. همچنین در شرکت نیز باید انتقاد مداوم را کنار گذاشته و به تفاوت افراد با خودتان احترام بگذارید.

8-تغییر را همه چیز بدانید.

درواقع شما باید به این موضوع توجه ویژه ای را داشته باشید که جهان با سرعتی مثال زدنی در حال تغییر است. تحت این شرایط تنها زمانی می توانید موفقیت خود را تضمین کنید که با روند آن خود را هماهنگ سازید.

 

به همین خاطر اگر به تغییرات توجه نداشته و حتی این موارد در آینده را پیش بینی نکنید، بدون شک محکوم به نابودی خواهید بود. همچنین هیچ فردی تمایل ندارد در شرکتی حضور داشته باشد که به نوعی با تکنولوژی های جدید بیگانه محسوب می شود.

 

منبع: www.forsatnet.ir
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد