درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 01:37   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41778صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیجمعه، 28 خرداد 1400 - 14:33
4 دلیل برندسازی با استراتژی روابط عمومی
بسیاری از افراد، بویژه در وضعیت نامشخص اقتصادی امروز، می توانند نسبت به اهداف برند شما شک داشته باشند، بنابراین برای به دست آوردن اعتماد، داشتن تصویری مسئولانه ضروری است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| هنگامی که برند تجاری خود را ایجاد کرده اید، قدم بعدی ازدواج آن با یک استراتژی موثر روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر و شهرت برند شماست. به همین دلیل، روابط عمومی و برند تجاری باید دست به دست هم دهند - به دلایل زیر:


1. ارتباطات کارآمد
اگر با شریک روابط عمومی خود یک کانال ارتباطی روان و باز داشته باشید، یک معامله روان با اطلاعات انجام می شود که باعث می گردد هرگونه سوء استفاده از آن کم شود.


2. تصویر نام تجاری
تصویر برند برای استراتژی روابط عمومی شما ضروری است زیرا پیام تان را در یک ثانیه منتقل می کند. برای مدیریت این امر، روابط عمومی باید اطمینان حاصل کند که پیام، ارزشها و ماجرای تجارت شما را نشان می دهد.


3. بهبود شهرت
زمانی روابط عمومی و برند تجاری دست به دست هم می دهند که کنترل پیام برند به دست آید. این امر به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که هیچ گونه فرض غلطی در مورد شرکت شما ایجاد نشده است. با مدیریت این موارد، در صورت بروز مشکلات، مسئولیت مدیریت شهرت و جلوگیری از بروز بحران را دارید. ایجاد یک پیام تجاری قابل اعتماد و همکاری با شرکا، این کنترل را برای شما رقم می زند.


4- ایجاد اعتماد و شفافیت
بخش قابل توجهی از اعتماد و شفافیت، داشتن اطمینان از کالا یا خدمات قابل اطمینان است که بالاتر از بقیه در بازار باشد. مراقبت و وفاداری مشتری نیز بسیار مهم است و این شامل همه جنبه های شغلی، از مدیریت گرفته تا کف مغازه است. همه چیز از انتخاب لباس کار شرکت گرفته تا نحوه برخورد با شکایات و نحوه برخورد با مشتریان را شامل می شود.

بسیاری از افراد، بویژه در وضعیت نامشخص اقتصادی امروز، می توانند نسبت به اهداف برند شما شک داشته باشند، بنابراین برای به دست آوردن اعتماد، داشتن تصویری مسئولانه ضروری است.

قبل از شروع تلاشهای روابط عمومی، اطمینان حاصل کنید که برند تجاری تان دقیقاً همانطوری است که می خواهید. برندسازی نقش اساسی در نحوه نگاه مصرف کنندگان به شما دارد، بنابراین ازدواج این پیام با ارزش های شرکت تان به شما در افزایش موفقیت در طولانی مدت کمک می کند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد