درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 11:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41720صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 2 تیر 1400 - 04:46
5 نکته هنگام استفاده از رسانه های اجتماعی برای روابط عمومی فناوری
در اینجا پنج نکته وجود دارد که مشاغل فناوری می توانند در کمپین های روابط‌عمومی فناوری خود بگنجانند و به مشتریان جدید بالقوه برسند:
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در اینجا پنج نکته وجود دارد که مشاغل فناوری می توانند در کمپین های روابط‌عمومی فناوری خود بگنجانند و به مشتریان جدید بالقوه برسند:

1. کانال درست را انتخاب کنید
به روزرسانی های منظم با محتوای با کیفیت باعث جذب مشتری می شود و به شما در ایجاد برند، شهرت و افزایش فروش کمک می کند. لینکداین تنظیمات دوستانه ترین B2B را برای فعالیتهای روابط عمومی در زمینه فناوری ارائه می دهد. توئیتر چالش انتقال اخبار شما را به صورت مختصر و موجز ارائه می دهد اما همچنین می تواند به سازمان شما اجازه دهد تا با چهره ای جذاب تر و دوستانه تر مواجه شود.

ممکن است بسترهای نرم افزاری مانند فیسبوک برای سازمان بزرگی که درگیر مشتری های اصلی B2B هستند، مهم و مناسب نباشد. با این حال، اگر سازمان شما در حال استخدام است و می خواهد نشان دهد که محل کار بسیار خوبی است، یا اگر در کمپین های CSR (مسئولیت اجتماعی) شرکت می کنید،
فیسبوک می تواند راهی عالی برای برقراری ارتباط با مزایای اینها و بازاریابی شرکت تان به عنوان سازمان دلسوز باشد.

2. کانال و مخاطبان آن را به روز نگه دارید
پس از تصمیم گیری در مورد کانال های صحیح برای شغل خود، مهم است که لحنی را انتخاب کنید تا پیام شما برای سایر کاربران جذاب باشد.

3. هدف خود را برای رسیدن به ارزش افزوده بیشتر تنظیم کنید
رسانه های اجتماعی با دنبال کردن رهبران فکری در صنعت فناوری و جلب توجه آنها به محتوای شما، فرصتی مناسب برای ایجاد پروفایل خود را به شما می دهند. بازخورد یا به اشتراک گذاری مطالب شما توسط افراد مشهور در صنعت کاملاً کودتای رسانه های اجتماعی است که می تواند به شما کمک کند به هزاران مشتری بالقوه جدید در سراسر جهان برسید و به عنوان یک تأیید برای تجارت خود عمل کنید.

 

همچنین، اگر می خواهید یک نمایه رسانه ای قوی برای مشاغل خود ایجاد کنید، می توانید از کانال های رسانه های اجتماعی مانند توییتر برای شناسایی روزنامه نگاران پیشرو در صنعت فناوری استفاده کنید و با آنها ارتباط مستقیم برقرار کنید تا آنها را به عنوان اعلانات و مطالب مورد علاقه خود مورد استفاده قرار دهید.

4- بر عملکرد پست خود نظارت کنید
پس از شروع به ارسال در رسانه های اجتماعی، می خواهید بدانید که آیا این مؤثر است یا خیر. همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی نرم افزار تحلیلی گسترده ای ارائه می دهند، بنابراین می توانید نحوه عملکرد محتوای خودتان را ببینید. اگر می خواهید یک محصول یا خدمات را چندین بار در طول یک کمپین ادامه دهید، هر بار با پست های رسانه های اجتماعی جدید همراه شوید تا همه چیز تازه شود.

5- پست پشت سر هم مطالب، کلید شکست است
آیا تا به حال در صفحه اصلی رسانه های اجتماعی خود، چندین پست را پشت سر هم از یک شخص یا شرکت مشاهده کرده اید؟ به یاد داشته باشید که چقدر آزار دهنده است؟ در استراتژی رسانه های اجتماعی روابط عمومی فناوری خود اشتباه نکنید و در نتیجه پیروان خود را از دست ندهید. یک پست در روز در لینکدین و فیس بوک و چند توییت در روز کافی است.

 

توسط: کمیت

ترجمه: حنانه باقریان
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد